طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
تعداد صفحه:
۲۱
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
بنیانگذار کوداک George Eastman بنیانگذار Kodak امروزه از George Eastman موسس کمپانی بزرگ «Eastman Kodak با پدید آمدن چنین شرایطی «George» که تنها پسر خانواده بود برای سرپرستی و حمایت مالی مادر و دو خواهرش مجبور به ترک تحصیل شد و راهی بازار کار گردید. ابتدا برای یک شرکت کوچک بیمه مشغول به کار شد و پس از آن به استخدام بانک محلی «Rochester» درآمد. هنگامی که 23 سال بیشتر نداشت یکی ...
تعداد صفحه:
۳۷
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
خلاصه طرح : در این طرح به بررسی چاپ صنعتی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی ...
تعداد صفحه:
۵۵
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
فصل اول معرفی طرح فصل اول – معرفی طرح 1-2-مشخصات محصول 1-1-2- نام و کاربرد محصول: ایجاد و راه اندازی شرکت خدماتی چاپی و تبلیغاتی با کلیه فعالیت های چاپ و تکثیر و تبلیغات در انواع و مدل های مختلف -1-2-مشخصات فنی محصول انجام فعالیت های چاپ و تکثیر و همچنین انجام فعالیت های تبلیغاتی -معرفی روشهای تولید تکثیر و تولید 2-تشریح مختصر فرایند شرکت چاپ و تبلیغات فصل دوم تعیین ظرفیت فصل ...
تعداد صفحه:
۳۳
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
فصل اول کلیات 1- 1 مقدمه : در دنیای امروز نقش فرهنگ سازی در فرهنگ و آشنایی مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات تولیدی به عنوان زیرساخت توسعه پایدار سایر بخش ها و به ویژه بخش اقتصادی و به دنبال آن رشد اقتصادی مناسب و به دنبال آن سهم بخش فرهنگ در حساب های مالی و درآمد انکارناپذیر است. در طرح های فرهنگی و هنری که معمولاً انگیزه های غیر اقتصادی نیز در کنار فاکتورهای اقتصادی در ...
تعداد صفحه:
۴۱
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
فصل اول کلیات 1- 1 مقدمه : نام محصول کاغذ تست لاینر و وایت تاپ بوده و اغلب جهت استفاده در لایه رویی کارتن های بسته بندی به صرف می رسد. چگونگی طبقه بندی این محصول علاوه برز نوع کاربری آن در لایه میانی موجدار (فلوتینک)، سطوح طرفین موجدار (لایتر) و سطوح بیرونی تاپ لاینر یا تست لاینر، بر اساس نسبت وزنی آن در واحد سطح تعیین گردیده و انواع مختلف آن عبارتند از و همچنین تقسیم بندی دیگر ...
تعداد صفحه:
۱۷
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
خلاصه طرح موضوع طرح : چاپ و تولید عکس های رنگی و سیاه و سفید ظرفیت : 76500 قطعه در سال سرمایه گذاری کل: 758 میلیون ریال سهم آورده متقاضی: 78 میلیون ریال سهم تسهیلات: 680 میلیون ریال دوره بازگشت سرمایه: 22 ماه اشتغالزایی :11 نفر مقدمه : هدف از اجرای این طرح احداث یک واحد ظهور وچاپ عکس سیاه وسفید ورنگی در ابعاد 3×2 تا 70×100 بصورت مکانیزه وتجاری جهت استفاده در نمایشگاهها ، تهیه ...
تعداد صفحه:
۴۵
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
اهداف پروژه : در طی این تحقیق ما قصد داریم راه های ایجاد کار را بشناسیم تا پس از پایان درس ، توجه به قوه خلاقیت فردی و در نظر گرفتن استعدادهای موجود و پی بردن به نیازهای جامعه و شناخت امکانات موجود در گروه های چند نفره و اقدام به اشتغال زایی کردن تا این نسل جوان جویای کار در جامعه صاحب کار شوند . برای شروع کار از تجربیات کار آفرین محترم آقای یادگاری جهت راه اندازی چاپخانه ...
تعداد صفحه:
۹
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
مقدمه: با پیشرفت علم وصنعت کارهایى مورد استفاده قرارگرفت که همه براى انسان مفید بوده است. ماشین هاى چاپ یکى ازاین پیشرفت ها بوده است که زحمت انسان را براى نوشتن بادست کمتروامکانات زیادى به انسان عرضه کرده. این ماشینه اانواع مختلفى داشتند که یک نمونه ازانهامیتوان بهماشین تایپ کهبسیارکارایى ساده اى داشته است،اشاره کردوهمچنین بسیار پر صداوامکان اشتباه وعدم امکان براى پاکسازى واصراف ...
تعداد صفحه:
۳۲
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
پیشگفتار «کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین با ایدههای نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیح منابع ،مبادرت به ایجاد کسب و کار و شرکتهای نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده نموده که توأم با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه میگردد.» کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی ...
تعداد صفحه:
۱۶
دسته بندی:
طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
برآورد تجهیزات بازاریابی پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته کیفیت محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ای است که سلیقه تمام مردم جامعه را در خود جای میدهد و به سن ...