پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی

تعداد صفحات: 41 فرمت فایل: word کد فایل: 400003495
سال: نامشخص مقطع: صنایع دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی صنایع ساختمانی و مصالح ساختمانی
قیمت قدیم:۶,۹۰۰ تومان
قیمت: ۴,۶۰۰ تومان
دانلود فایل
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی

    پیشگفتار :

    امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع گرایش افراد به داشتن فضای داخلی ایده آل به طور قابل توجهی افزایش یافته است ، بهره گیری بهینه از فضای داخلی ساختمان ، استفاده از طرح ها و ایده های خلاقانه و نو ، بهره گیری از سبک های طراحی و اجرای نوین در ساختمان باعث گرایش روز افزون مردم به شرکت های اجرا کننده دکوراسیون داخلی شده است ، این شرکت ها در زمینه های مختلف نما و دکوراسیون داخلی در مکان های مسکونی و تجاری فعالیت می کنند .

    چکیده :

    این شرکت نیاز های بازار ساخت  و ساز داخلی را در وحله اول در بازه خاص برآورده می کند ، در ایجاد این شرکت دیدگاه گسترده ای مد نظر قرار گرفته است و می تواند نیازهای بازار  داخلی را برای وجود یک شرکت دکوراسیون داخلی که در کلیه زمینه ها فعالیت می کند مرتفع نماید .

    مشتریان شرکت از اقشار مختلف جامعه شکل می گیرد ولی هدف شرکت فعالیت در پروژه های عظیم عمرانی و دکوراسیون داخلی است که در صورت موفقیت مشتریان را ارگانها و نهادهای دولتی و یا خود دولت شکل می دهئد .

    کسب درآمد در شرکت بر اساس قراردادهای منعقد شده با مشتریان بر اساس درصد میزان پایان کار میباشد .

    تفاوت میان این شرکت با شرکت های مشابه در بازار بر روی مجتمع عمل کردن این شرکت است ، این شرکت با بخش بندی در کلیه زمینه های دکوراسیون داخلی فعالیت می کند .

    در ایجاد این شغل موانعی نیز وجود دارد ، چنین شرکت عظیمی برای شروع به کار و انجام پروژه ها نیاز به سرمایه اولیه ای دارد که تامین این سرمایه اولیه سنگین مشکل اصلی در ایجاد این شرکت  خواهد بود .

    در بازار داخلی و خارجی رقبای زیادی وجود دارد ، و کیفیت کارآنها نیز متغییر است و بعضا شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از نفوذی که در ارگانهای دولتی دارند می توانند پروژه های عظیم را از آن خود کنند .

    اهداف :

    در یک سال اول با فعالیت های عمرانی در بخش دکوراسیون داخلی بتوانیم اعتبار شرکت را افزایش دهیم.

    در سال دوم با استفاده از اعتبار کسب شده بتوانیم حداقل 2 الی 4 مورد از پروژه های دولتی را در اختیار داشته باشیم

    در سال سوم با ارائه طرح های نوین دکوراسیون داخلی مانند طراحی و اجرای سازه های هوشمند بتوانیم بر شهریت شرکت افزوده و اعتیار شرکت را در سطح کشوری مطرح نمائیم

     

    فصل اول

    معرفی طرح

     

     

    1-2-مشخصات محصول

    1-1-2- نام و کاربرد محصول:

    ایجاد  شرکت دکوراسیون داخلی با مسئولیت محدود ،با زمینه فعالیت  انجام فعالیت ها و پروژه های دکوراسیون داخلی به صورت پیمانکاری و پروژه ای .

     

    4-1-2-تشریح مختصر فرایند

    پیاده سازی انواع فعالیت های دکوراسیون داخلی در سطوح مختلف

     

     

    فصل دوم

    تعیین ظرفیت

     

    2-2-تعیین ظرفیت انجام فعالیت

     

    ردیف نام محصول ظرفیت انجام فعلالیت  سالانه ظرفیت انجام فعالیت  ماهانه ظرفیت انجام فعالیت روزانه
    1 تهیه  تجهیزات مورد نیاز     -
    2 نصب وراه اندازی شبکه - - ---------
    3 نصب و تجهیز سیستم امنیتی  - -
    4 نصب سیستم عامل ونرم افزارهای کاربردی - - -
    5 تولید نرم افزار - - ----------
    6 پیاده سازی وب سایت - - -

     

    -3-برآورد میزان مصرف مواد اولیه و قطعات خریدنی برای هر پروژه

     

     

    ردیف نام ماده اولیه/ قطعات خریدنی مشخصات فنی مورد مصرف در محصول میزان مصرف  مصرف سالیانه منبع تامین
    در محصول مقدار واحد داخلی خارجی
    1 آجر - - -     *  
    2 بلوک های پیش ساخته           *  
    3 سیمان           *  
    4 ماسه           *  
    5 بتون           *  
      آهک              
      سایر              

     

    توجه : برآورد میزان مواد اولیه مصرفی در شرکت های دکوراسیون داخلی با توجه به پروژه در دست اقدام متغییر میباشد ، لذا از درج رقم و محاسبه مقدار در این قسمت خودداری می نمائیم .

    2-5-معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی

     

    ردیف عنوان تاسیسات به مقدار مصرف مقدار مصرف
    محوطه کارگاه اداری بنزین گازوییل
    1 برق     *    
    2 آب     *    
    3 گاز     *    
    4 تلفن     *    
    5 سوخت گرمایش     *    

     

     

    شرح فرآیند

    مقدمه :

    دکوراسیون داخلی با گستره ای وسیع که هر روز حوضه هایی جدید به آن افزوده میشود در واقع رشته ای ست بسیار جامع که اطلاعات زیادی را در شاخه های مختلف می طلبد. هنر یکی از اصول دکوراسیون میباشد که برای آراستن یک محیط به آن نیاز داریم با اینحال هنر با تمام وسعت خود تنها بخشی از نیازهای یک پروژه دکوراسیون را پاسخگوست . شاید برای یک طرح زیبا از دکوراسیون بایست روانشناسی نیز بدانیم . باید بدانیم که تنها زمانی زیبایی اشیاء به نهایت خود نشان داده می شود و در محیط درک میشود که هر چیز در جای خود قرار گیرد .

    به طور مثال یک رنگ در محیطی زیبا دیده میشود و در محیطی دیگر ناخوشایند میشود و این حس خوب یا بد نه به ذات رنگ که به قرار گیری و همخوانی با محیط پیرامونش وابسته است . گاهی سیاه زیباترین رنگ است و گاهی سفید زشت ترین رنگ محیط میشود . این امر در استفاده ما از متریالهای مختلف نیز صادق است . گاهی باید از سنگ استفاده کنیم گاهی از چوب یا آهن یا هزاران ماده و متریال مختلف و این هنر یک طراح است که با دانش خود بتواند متریالهای مختلف را که در برخی موارد دارای تضاد ماهیتی با هم میباشند را نیز به طریقی زیبا در کنار هم قرار دهد که بخشی از یک موضوع واحد گردند . در واقع باید در یک دکوراسیون زیبا ارتباط بین مواد و موضوعات به طوری باشد که همگی یک ماده شوند و تمام رنگها یک رنگ شوند . درست مثل یک طبیعت بکر شوند که همگی با هم یک موضوع را تشکیل دهند . این که چگونه به این تکنیک دست یابیم موضوعی ست که نیاز به درست دیدن دکوراسیون دارد .

    یعنی بایست دکوراسیون را با تمام پیچیدگی ها و در عین سادگی اش ببینیم . باید طراح خود جزوی از یک طرح شود تا حس دکوراسیون را به درستی درک کند و به آن زیبایی سرشار از هماهنگی و همخوانی دهد . برای رسیدن به این منظور باید با دکوراسیون زندگی کرد و محیط اطراف را احساس کرد باید نقد کرد باید فهمید . باید بدانیم که نیاز به زیبایی دکوراسیون را خلق میکند . پس دکوری که حس زیبایی را منتقل نکند را نمیتوان دکوراسیون نامید . در راستای همین موضوع از این پس سعی خواهیم کرد که سلسه موضوعات دکوراسیون را بیشتر در شاخه های مختلف در اینجا مطرح کرده و به نقد آن بپردازیم تا درک بهتری از یک محیط زیبا بدست آوریم .

     

    دکوراسیون داخلی با گستره ای وسیع که هر روز حوضه هایی جدید به آن افزوده میشود در واقع رشته ای ست بسیار جامع که اطلاعات زیادی را در شاخه های مختلف می طلبد. هنر یکی از اصول دکوراسیون میباشد که برای آراستن یک محیط به آن نیاز داریم با اینحال هنر با تمام وسعت خود تنها بخشی از نیازهای یک پروژه دکوراسیون را پاسخگوست . شاید برای یک طرح زیبا از دکوراسیون بایست روانشناسی نیز بدانیم . باید بدانیم که تنها زمانی زیبایی اشیاء به نهایت خود نشان داده می شود و در محیط درک میشود که هر چیز در جای خود قرار گیرد .

     

    به طور مثال یک رنگ در محیطی زیبا دیده میشود و در محیطی دیگر ناخوشایند میشود و این حس خوب یا بد نه به ذات رنگ که به قرار گیری و همخوانی با محیط پیرامونش وابسته است . گاهی سیاه زیباترین رنگ است و گاهی سفید زشت ترین رنگ محیط میشود . این امر در استفاده ما از متریالهای مختلف نیز صادق است . گاهی باید از سنگ استفاده کنیم گاهی از چوب یا آهن یا هزاران ماده و متریال مختلف و این هنر یک طراح است که با دانش خود بتواند متریالهای مختلف را که در برخی موارد دارای تضاد ماهیتی با هم میباشند را نیز به طریقی زیبا در کنار هم قرار دهد که بخشی از یک موضوع واحد گردند . در واقع باید در یک دکوراسیون زیبا ارتباط بین مواد و موضوعات به طوری باشد که همگی یک ماده شوند و تمام رنگها یک رنگ شوند . درست مثل یک طبیعت بکر شوند که همگی با هم یک موضوع را تشکیل دهند . این که چگونه به این تکنیک دست یابیم موضوعی ست که نیاز به درست دیدن دکوراسیون دارد . 

  • فهرست و منابع پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ماهنامه ایران زمین ، شماره 154ص25       گردآورنده : دکتر علی سعادت – دانشگاه تهران – 1386

    مرکز اسناد و اطلاعات و مدارک علمی ایران

    Www.Irandoc.ac.ir/persian/article

    [1] Hamada, H., Fukute, T., and Yamamoto, K., “Bending Behavior of Unbounded Prestressed Concrete Beams Prestressed with CFRP Rods,” Fiber Reinforced Cement and Concrete, Proceedings of the Fourth RILEM International Symposium, Sheffield, 1992, pp. 1015-1026.

     

    [2] Saadatmanesh, H., and Ehsani, M. R., “RC Beams Strengthened with GFRP Plates, I: Experimental Study,” Journal of Structural Engineering, ASCE, Vol. 117, No. 11, 1991, pp. 3417-3433.

     

    [3] Bedard, Claude, “Composite Reinforcing Bars: Assessing Their Use in Concrete,” Concrete International, 1992, pp. 55-59.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت