فهرست و منابع پایان نامه بررسی رابطه خود کارآمدی و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی
فهرست:
فهرست مطالب.. 2
بیان مسئله. Error! Bookmark not defined.
ضرورت و اهمیت موضوع. 10
پیشینه پژوهش... 16
روش تحقیق. 24
جامعه آماری.. 24
نمونه آماری.. 25
حجم نمونه. 25
ابزار گردآوری اطلاعات.. 25
روش تجزیه و تحلیل داده ها 26
.
منبع:
شریفی درآمدی، پرویز(1380) روان شناسی تحولی، تهران: خوشنواز.
-اسلاوین، رابرت(2006) روا نشناسی تربیتی. ترجمه ی یحیی سیدمحمدی (1385) تهران: انتشارات روان.
-باهارگاوا، وی. پی(1994) آزمون انگیز ه ی پیشرفت، مبتنی بر روش تکمیل جملات ابوالفضل کرمی،مترجم( تهران: مؤسسه ی تحقیقاتی علوم رفتاری سینا).
-بختیارپور، سعید؛ حافظی، فریبا؛ بهزادی شینی، فاطمه(1389)رابطه ی بین جایگاه مهار، کمالگرایی وخودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان. مجل هی یافته های نو در روانشناسی(22)33-35.
-پورجعفردوست، کاملیا(1386) ساخت و هنجاریابی آزمون خودکارآمدی دانش آموزان 14 تا 18 ساله ی دبیرستان های شهر کرج. پایان نامه ی کارشناسی ارشد، دانشکده ی روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی تهران.
- خرازی، سیدعلینقی؛ اژهای، جواد؛ قاضی طباطبایی، سیدمحمود؛ کارشکی، حسین(1387) بررسی رابطه ی اهداف پیشرفت، خودکارآمدی و راهبردهای فراشناختی: آزمون یک الگوی علّی. مجله روا نشناسی و علوم تربیتی،(38)87-69.
- زینلیپور، حسین؛ زارعی، اقبال؛ زندینیا، زهره(1387) خودکارآمدی عمومی و تحصیلی دانش آموزان و ارتباط آن با عملکردتحصیلی تحصیلی.
- عزیزی ابرقویی، محسن(1387) رابطه ی بین خودکارآمدی و کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد. پایان نامه ی کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی تهران.
-کدیور، پروین (1380) بررسی سهم باورهای خودکارآمدی، خودگردانی و هوش در پیشرفت درسی دانش آموزان به منظور ارائه ی الگویی برای یادگیری بهینه. وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده ی تعلیم و تربیت.
- کرامتی، هادی؛ شهرآرای، مهرناز(1383) بررسی نقش خودکارآمدی ادراک شده در عملکرد ریاضی. مجله ی علوم انسانی، نوآوریهای آموزشی(63) 45-46.
- محسنپور، مریم؛ حجازی، الهه؛ کیامنش، علیرضا(1386) نقش خودکارآمدی، اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری و پایداری در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان سال سوم متوسطه ی شهر تهران. فصلنام هی نوآوریهای آموزشی(77)76-79.
Bandura, A. ,& Adams, N. E.(2000). Analysis of self-efficacy theory in ehavior change,cognitive theory. Ther & Res, 23(1), 287- 310.
- Bandura, A. ,& Schuk, D. H.(2004). Cultiving competence, self-efficacy and intrinsicinterest throughproximal self motivation. J Pers & Phyciology, 41(3), 586- 598.
- Hill, R.(2005). Learning Disabilities: Anew Definition. Learning Disabilities Association of Region 11181 Yonge Street, Unit 221.
-McCann, E. J.(1999). The assessment and importance of volitional control in academic performance. University of Texas at Austin: Unpublished doctoral dissertation.
-Pintrich, P., & De Groot, E.(1990). Motivational and self-regulated learning components of classroom academic performance. Journal of Educational Psycology, 82, 33-40.
-Schunk, D.H.(2008). Metacognition, self-regulation, and self-regulated learning: Research recommendations. Educational Psychology Review, 20, 463-467.
-Zimmerman, B.J.,& Cleary, T.J.(2006). Adolescents’ development of personal agency: The role of self-efficacy beliefs and self-regulatory skill. In F.
-Pajares & T.C. Urdan(Eds.),Self-efficacy beliefs of adolescents: A volume in adolescence and education.(pp. 45-69).Greenwich,CT: Information Age.
-Gardner, H, (2000). A case against spiritual intelligence International journal for the psychology of Religion, 10 (1), 27-34.
-Sisk, D. A. & Torrance. E. P. (2009). Spiritual intelligence: Developing higher consciousness. Buffalo, New York: creative Education Foundation press.
-Zohar, D. & Marshall, (2000). SQ: spiritual intelligence, the ultimate intelligence, the ultimate intelligence. London: Bloomsbury
-Emmons, R. A. (2000). Is spirituality intelligence? Motivation, cognition, and the psychology of ultimate concern. The international journal for the psychology of Religion, 3-26.
.