فهرست و منابع پایان نامه بررسی تاثیر پایگاه اجتماعی در نحوه گذراندن اوقات فراغت دانشجویان پیام نور اردبیل
فهرست:
فصل اول
فهرست مطالب.. ج
فصل اول. ذ
مقدمه. 1
بیان مسأله. 2
ضرورت و اهمیت تحقیق. 4
هدف از انجام تحقیق. 5
اهداف تحقیق. 5
هدف کلی.. 5
اهداف جزئی تحقیق. 5
فصل دوم. 7
تعریف نظری.. 8
بررسی تئوریک یا نظری موضوع پروژه 8
مفهوم فراغت.. 8
تعریف فراغت ( اوقات فراغت ) 8
اوقات فراغت : 9
اوژه در تعریف فراغت میگوید. 9
تقسیمبندی اوقات : 10
عوامل موثر در گذراندن اوقات فراغت.. 11
عوامل اقتصادی.. 12
عوامل فرهنگی.. 13
عوامل سیاسی و سیاستگزاریهای دولت در امر اوقات فراغت.. 15
اسلام و اوقات فراغت.. 15
اوقات فراغت در ایران پس از اسلام. 16
مباحث نظری در خصوص موضوع تحقیق. 17
آراء جامعهشناسان. 17
دیوید رایزمن.. 17
مفهوم فراغت.. 19
مفهوم اوقات فراغت از دیدگاه چند نظریه پرداز. 19
چارچوب نظری « دیدگاهها » در مورد اوقات فراغت.. 20
الف) دیدگاه ایده آلیسم ( Idealism ) 20
ب) دیدگاه رئالیسم ( Realism ) 21
ج) دیدگاه پراگماتیسم ( Progmatism ) 21
د) دیدگاه اسلام. 22
سواد و اوقات فراغت.. 25
رابطه سواد والدین با اوقات فراغت فرزندان. 25
خانواده و اوقات فراغت.. 26
پایگاه اجتماعی (Social Status) 27
رابطه نقش و پایگاه اجتماعی و مفاهیم همسو. 28
پایگاه اجتماعی متجانس و غیرمتجانس... 29
منشا پایگاه اجتماعی و انواع آن. 29
عوامل تعیینکننده پایگاه اجتماعی.. 30
پیشینه تحقیق. 31
پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور. 33
فرضیه های تحقیق. 33
فصل سوم. 35
روش پژوهش... 36
جامعه آماری.. 36
ابزار اندازه گیری.. 36
تعیین اعتبار و روایی پرسشنامه. 36
تعریف مفهومی و عملیاتی.. 37
فصل چهارم. 38
بخش اول : آمار نتایج توصیفی.. 39
قسمت دوم : آمار استنباطی.. 46
فصل پنجم. 54
خلاصه مطالب و نتیجه گیری.. 55
مشکلات و محدودیتهای تحقیق. 57
ارائه پیشنهادات.. 57
منابع مورد استفاده 58
.
منبع:
اگبرن، ویلیام و نیمکف، مایر؛ زمینه جامعهشناسی، تهران، افست، 1350، چاپ پنجم، ص155.
امین،انور ، خوئی . فسلسفه تربیت و اوقات فراغت ، وزارت آموزش و پرورش
آراسته خو، محمد؛ نقد و نگرش بر فرهنگ اصطلاحات علمی اجتماعی، تهران، چاپخش، چاپ اول، 1381، ص 297.
بهزیادی ، ریحانی ، ملکزاده . اوقات فراغت دانشجویان . 1376
باقری ، عیسی . اوقات فراغت .1373
بیرو، آلن؛ فرهنگ علوم اجتماعی، ترجمه دکتر باقر ساروخانی، تهران، کیهان، چاپ اول، 1367، ص 380 و 381.
تورکیلدسن ، جرج (1382) اوقات فراغت و نیازهای مردم . عباس اردکانیان ، انتشارات نوربخش ، تهران
حسینی پاکدهی ، علیرضا . بررسی عوامل موثر بر میزان مطالعهی دانشجویان . 1370
حیدریان قرهتپه ، غفار . اوقات فراغت . 1372
حسنعلی خادم . اوقات فرغت از دیدگاه قرآن
حقشناس، علیمحمد و دیگران؛ فرهنگ معاصر هزاره انگلیسی-فارسی، تهران، فرهنگ معاصر، 1385، چاپ ششم، جلد2، ص1666.
حقشناس، علیمحمد و دیگران؛ فرهنگ معاصر هزاره انگلیسی-فارسی، تهران، فرهنگ معاصر، 1385، چاپ ششم، جلد2، ص1666.
دلاور ، علی .احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی ، انتشارات رشد ، تهران . 1375
دبیرخانه شورای عالی جوانان و تجزیه زندگی در اوقات فراغت . انتشارات دبیرخانه شورای عالی جوانان ، چاپ اول . بهار 1376
راسخ ، شاپور - بهنام ، جمشید . مقدمهای بر جامعهشناسی ایران ، چاپ سوم . 1348
شریفی ، حسن پاشا - نجفیزند ، جعفر . روشهای آماری در روانشناسی و علوم تربیتی نشر دانا ، تهران . 1370
فریار ، اکبر . بررسی اوقات فراغت در میان اقشار مختلف مردم تبریز . 1369
کوئن، بروس؛ مبانی جامعهشناسی، غلامعباس توسلی و رضا فاضل، تهران، سمت، 1384، چاپ شانزدهم، ص84.
طهماسبزاده ، اسکندر . چگونگی بهرهگیری نسل جوان از اوقات فراغت . 1376
فراغت و ضرورت برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی آن ف انشارات آموزش و پرورش .1371
فرنگیس ، اردلان .جامعهشناسی اوقات فراغت ، دانشکده علوم اجتماعی
قنادان، منصور و سایر؛ جامعه شناسی (مفاهیم کلیدی)، تهران، آوای نور، چاپ اول، پاییز، 1375، ص 129 و 130.
قنادان، منصور و دیگران؛ جامعهشناسی (مفاهیم کلیدی)، تهران، آوای نور، 1375، ص128.
نادمی ، محمدرضا . اوقات فراغت از دیدگاه قرآن
صدیق ، عیسی . تاریخ فرهنگ ایران .ص 214
شایان مهر، علیرضا؛ دائره المعارف تطبیقی علوم اجتماعی (کتاب اول)، تهران، کیهان، چاپ اول، 1377، ص 127.
ساروخانی، باقر؛ درآمدی بر دایره المعارف علوم اجتماعی، تهران، کیهان، 1380، چاپ سوم، جلد 2، ص790-791.
معدنکن ، ایراندخت . نقش ورزش در انحرافات اخلاقی جوانان . 1365
مدنی ، سید شریف . اوقات فراغت . 1372
محمد حسینزاده ، حیدر . چگونگی بهرهگیری نسل جوان از اوقات فراغت . 1375
وثوقی، منصور و نیکخلق، علیاکبر؛ مبانی جامعهشناسی، تهران، خردمند، 1376، چاپ یازدهم، ص222.
.