فهرست و منابع پایان نامه بررسی تاثیر ارزش نام و نشان تجاری فرش بر وفاداری مشتریان در شهرستان اردبیل
فهرست:
ندارد
منبع:
خاکی،غلامرضا،روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی،چاپ اول ،انتشارات درایت ،تهران ،1378.
زهره سرمد عباس بازرگان الهه حجازی روش تحقیق درعلوم رفتاری چاپ هشتم انتشارات آگاه تهران 1383.
کاتلر، فیلیپ و گری آرمسترانگ ، اصول بازاریابی، ترجمه علی پارساییان، نشر ادبستان ،تهران،1383.
مجله اقتصادی ،برند وتاثیر آن بروفاداری مشتری ،شماره های 9،10 ،آذرو دی 1392 ،صفحات80-65.
مجله پژوهش های مدیریت ،بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران ،شماره88-بهار1390.
منصور مومنی،تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار spss،چاپ اول،انتشارات کتاب نو،تهران،1386.
Aaker, D.A. (1991).“Managing Brand Equity: Conceptualizing on the Value of a Brand Name”. New York , USA , Free Press , Cop. PP. 35-68.
Aaker, D.A. (1996). “Building Strong Brands “. New York , The Free Press , A Division of Simon & Schuster Inc , 5th Ed , PP. 72-115.
Aaker, D.A. (1998). “Strategic Market Management”. New York , John Wiley & Sons , Inc , 5th Ed , PP. 30-87.
Aaker, J . (1997). “ Dimensions of Brand Personality “ , Journal of Marketing Research , Vol XXXIV , PP.347-356.
Agarwal, M. K., & Rao, V.R. (1996). An empirical comparison of consumer-based measures of brand equity. Marketing Letters,7(3), 237-47.
Ashill, N.J. & Sinha, A. (2004). An exploratory study into the impact of components of brand equity and country of origin effects on purchase intention. Journal of Asia-Pacific Business, 5(3): 27-43.
Bravo, R., Fraj, E. & Martínez, E. (2007). Family as a source of consumer-based brand equity. The Journal of Product and Brand Management, 16(3): 188-99.
Keller, K. L. 2001. Building customer-based brand equity: A blueprint for creating strong brands. Marketing Management (July/August) 15-19.
Keller, K. L. 2002. Branding and brand equity. Bart Weitz and Robin Wensley, eds. Handbook of Marketing, Sage Publications, London, 151-178.
Keller, K. L. 2003. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 2d ed. Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ.
Keller, K. L., D. A. Aaker. 1992. The effects of sequential introduction of brand extensions. J. Marketing Res. 29(May) 35-50.
Keller, K. L., D. A. Aaker. 1998. Corporate-level marketing: The impact of credibility on a company’s brand extensions. Corp. Reputation Rev. 1(August) 356-378.
Keller, K. L., D. R. Lehmann. 2003. The brand value chain: Optimizing strategic and financial brand performance. Marketing Management (May/June) 26-31.
Oliver, R. L. (1997), Satisfaction; A Behavioral Perspective on the consumer, Mc Graw- Hill,New York, P. 17.