فهرست و منابع پایان نامه بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم یابی پرسشنامه مدیریت زمان (TMQ) در بین مدیران و معاونان دستگاه های دولتی شهر تهران
فهرست:
چکیده
فصل اول: مقدمه پژوهش
مقدمه................................................................................................................................. 2
1-1 بیان مسأله پژوهش................................................................................................... 4
1-2 اهمیت پژوهش........................................................................................................... 5
1-3 اهداف پژوهش........................................................................................................... 7
1-4 پرسشهای پژوهش................................................................................................... 7
1-5تعریف و مفاهیم و اصطلاحات................................................................................... 8
فصل دوم: پیشینه پژوهش
مقدمه............................................................................................................................... 13
2-1 ریشه و منشأ نظری مدیریت زمان......................................................................... 14
2-2 تئوریهای متداول مدیریت زمان............................................................................ 18
2-3چهار حوزه مهم از دیدگاه مکنزی........................................................................... 22
2-4 فرایند هدفگذاری..................................................................................................... 22
2-5 چهار اصل مهم مدیریت زمان از دیدگاه لوئیس دیوید........................................... 24
2-6 دیدگاههای مدیریت زمان........................................................................................ 24
2-7 نقش مدیریت زمان بر فشار عصبی ناشی از کار مدیران و کارکنان..................... 28
2-8 عومل مؤثر بر مدیریت زمان................................................................................... 28
2-9 برخی از اصول مدیریت زمان................................................................................. 30
2-10 دیدگاه دراکر......................................................................................................... 30
2-11دیدگاه سنگه........................................................................................................... 31
2-12پژوهشهای انجام شده در خصوص مدیریت زمان.............................................. 32
2-13 استانداردسازی آزمونهای روانی - تربیتی........................................................ 41
2-14 مسأله رواسازی ابزار پژوهش............................................................................. 43
2-15 منطق اساسی روشهای تحلیل عاملی................................................................... 45
2-16روشهای مختلف تحلیل عاملی............................................................................... 46
2-17 چرخش عاملها..................................................................................................... 49
فصل سوم: روش پژوهش
3-1 جامعه آماری و گروه نمونه مورد مطالعه.............................................................. 53
3-2 ابزار پژوهش ......................................................................................................... 54
3-3طرح پژوهشی و شیوههای بررسی آماری پژوهش................................................. 54
3-4 روش گردآوری اطلاعات........................................................................................ 55
3-5 روش تجزیه و تحلیل دادهها................................................................................... 55
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
4-1 توصیف دادهها........................................................................................................ 58
4-2 مشخصههای آماری و برآورد ضریب اعتبار پرسشنامه مدیریت زمان................ 60
4-3 تحلیل عاملی مواد پرسشنامه................................................................................... 62
4-4 عاملهای استخراج شده از مرحله اول تحلیل عاملی............................................... 65
4-5 راه حل پایانی (چرخش یافته).................................................................................. 68
4-6 مشخصههای نمرههای مدیریت زمان گروه نمونه مورد مطالعه............................ 71
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
5-1 خلاصه.................................................................................................................... 82
5-2 بحث و نتیجهگیری................................................................................................... 84
5-3 محدودیتهای پژوهش............................................................................................ 86
5-4 پیشنهادهای پژوهش............................................................................................... 87
منابع
منابع فارسی.................................................................................................................... 90
منابع انگلیسی.................................................................................................................. 93
پیوست.......................................................................................................................... 96
.
منبع:
منابع فارسی
منصوبی فرد، محسن. (1382). سینما روان شناسی ازدواج، با نظارت موسسه توانمندیهای فردی تحت عنوان روان شناسی ازدواج
مینو چین، سالوادر و فیثمن، اج. پارلز. (1381). فنون خانواده درمانی، ترجمه فرشاد بهاری و فرح سیا، تهران: انتشارات رشد.
پاتو، مژگان. (1381). رابطه خود پنداره و نگرشهای مربوط به عشق، پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ نشده، دانشگاه شهید بهشتی.
عسگریان، مهناز (1383). عشق از دیدگاه روان شناسی، چاپ اول تهران، انتشارات مدرسان تهران.
شریفی، حسن پاشا شریفی، نسترن. (1380). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، چاپ چهارم، تهران، انتشارات سخن.
هومن، حیدرعلی. (1384). استنباط آماری در پژوهش رفتاری، چاپ دوم، تهران: انتشارات سمت.
هومن، حیدر علی. (1380). تحلیل دادههای چند متغیری در پژوهش رفتاری، چاپ اول، تهران: انتشارات پارسا.
کلاین، پل. (1380). راهنمای آسان تحلیل عاملی، ترجمه دکتر سید جلال صدر السادات و اصغر مینایی، چاپ اول، مهر (قم)، انتشارات سمت.
بازرگان، مهدی. (1335). عشق و پرسشت یا ترمو دینامیک انسان، تهران: انتشارات سپهر.
پورافکاری، نصرت ا... .(1376). فرهنگ جامع روان شناسی روان پزشکی انگلیسی فارسی، جلد 1و2، چاپ دوم، تهران: انتشارات فرهنگ معاصر.
بوسکالیا، لئو. (1372). زاده برای عشق، ترجمه هوشیار انصاری فر، چاپ دوم، تهران: انتشارات البرز.
گنجی، حمزه. (1380). ارزشیابی شخصیت (پرسشنامهها)، چاپ اول، تهران: انتشارات ساوالان.
بوسکالیا، لئو. (1370، الف). زندگی عشق و دیگر هیچ، ترجمه مهدی قراچه داغی، چاپ سوم، تهران: انتشارات روشنگران.
بوسکالیا، لئو. (1370، ب). زندگی با عشق زیباست، ترجمه توراندخت تمدن (مالکی)، چاپ پنجم، تهرانک انتشارات روشنگران.
بیابانگرد، اسماعیل. (1381). جوانان و ازدواج، چاپ اول، تهرانک انتشارات دفتر نشر و فرهنگ اسلامی.
احمدی، علی اصغر. (1381). چگونگی و حدود ارتباط سالم بین دختر و پسر قبل از ازدواج، جوان و تشکیل خانواده (ص 938)، تهران: انتشارات انجمن اولیا و مربیان.
اسد بیگی، زهره. (1385). بررسی رابطه عناصر سبکهای عشق و رضایت زناشویی، پایان نامه کارشناسی، چاپ نشده، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
صدقی طارمی، علیرضا. (1383). تعیین ارتباط بین سبکهای دبستگی دانشجویان متاهل دانشگاه شهید بهشتی و نوع عشق آنها. پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ نشده، دانشگاه شهید بهشتی.
نادری، عزت ا... و سیف نراقی. (1376). روشهای تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی، تهران: انتشارات بدر.
شریفی، حسن پاشا. (1384). اصول روان سنجی و روان آزمایی، چاپ دهم، تهران: انتشارت رشد.
هومن، حیدر علی. (1383). آثار توصیفی در علوم رفتاری، چاپ پنجم، تهران: انتشارات پارسا.
http://en.wipedia.org/wiki/companionate-love
http: //findarticles.com/p/articales/mi-ga3852is2004/ai-9403900
http: //academics.tjhsst.edu/psych/oldpsych/strenberg
http: //family.jrank.org/pages/1088/love.html
http: //mosbatemat.bogfa.com/post-127.aspx
http://science.jrank.org/ pages/ 10030/ love-western – nations -scientific-analysis-love...
http: //www.doctorshiri.com/weblog/archives/000372.php
http://www.richardatkins.co.uk/atws/document/280.html
منابع انگلیسی
- Dwyer, D. (2000). Interpersonal relationships, London: Routledge.
- Papalia, P.E., Sterns, H. L., Feldman, R. D. & camp, C. (2002). Adult development and aging (2nd ed.) New York: Mc Graw-Hill
- Eysenck, M.W. & Flanagan, C. (2001). Psychology for A2 level, Lndon: psychology