فهرست و منابع پایان نامه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی شهرشتان اسلامشهر در سال تحصیلی 84-83
فهرست:
تقدیم و تشکر
چکیده تحقیق
فصل اول : کلیات تحقیق ....................... ............................................
مقدمه...................................... 4
بیان مسئله................................. 8.. ...............................................
اهمیت تحقیق............................... 10.. ...............................................
اهداف تحقیق............................... 10.. ............................................
فرضیههای تحقیق............................ 11.. ...............................................
تعاریف نظری و عملیاتی واژهها.............. 11..
فصل دوم : (ادبیات و پیشینه تحقیق)
تعریف خلاقیت............................... 14.. ............................................
ماهیت استعداد خلاق......................... 16..
رابطه خلاقیت و محیط خانوادگی............... 18..
مردان و زنان خلاق ......................... 19..
روشهای پرورش خلاقیت........................ 20..
عوامل موثر بر خلاقیت....................... 22..
تمرکز به عنوان کلید خلاقیت ................ 25..
برای پرورش خلاقیت کنکاش مغزی بهترین خلاقیت است 25
محیط مساعد برای ایجاد رفتار خلاق........... 28..
عواملی که مانع خلاقیت میشوند .............. 29.. ............................................
خلاقیت و هوش .............................. 33.. ...............................................
هوش چیست.................................. 38.. ............................................
تقسیمات و طبقهبندی هوش ................... 38.. ...............................................
عوامل موثر بر رشد و پرورش هوش............. 40..
تحقیقات انجام شده......................... 45.. ...............................................
فصل سوم : (روش اجرای تحقیق
جامعه آماری............................... 49..
نمونه و روش نمونهگیری
ابزار اندازهگیری (اعتبار آزمون)........... 49..
روش جمعآوری اطلاعات........................ 51.. ...............................................
روش آماری ................................ 52
فصل چهارم : (تجزیه و تحلیل دادهها)
توصیف دادهها.............................. 54.. ............................................
فصل پنجم :
مقدمه .................................... 62.. ...............................................
خلاصه تحقیق................................ 62.. ............................................
یافتههای تحقیق............................. 3.. ...............................................
پیشنهادها................................. 65.. ...............................................
محدودیتها................................. 66.. ...............................................
منابع .................................... 68.. ...............................................
ضمائم
.
منبع:
- یودو ،آلن ، (1358) خلاقیت در آموزشگاه . (ترجمه ،علی خانزاده )، تهران :چهر.
2- تورسن ، ئی، پال، (1372) خلاقیت ، (ترجمه ، حسن قاسم زاده) ، تهران: دنیای نو.
3- شلاکستی ، گاوین ، (1369) تجسم خلاق ، (ترجمه ، گیتی خوشدل) . تهران : همراه.
4- شل کراس ، دوریس (1369) ، آموزش رفتار خلاق و استعدادهای درخشان در دانش آموزان ،(ترجمه :مجتبی جوادیان )، مشهد: آستان قدس رضوی.
5- آنا ستازی ، آن (1367) ، تفاوتهای فردی ، (ترجمه : جواد طهرویان ). مشهد : آستان قدس رضوی.
6- سیف ، علی اکبر (1368) ،روان شناسی پرورشی ، تهران:آگاه.
7- فرهای ، عباس (1369) ،رشد پرورش استعداد ذهینی ، تهران : فرزانگان.
8- کالاگر ،جیمز (1369) ، آموزش کودکان تیزهوش (ترجمه : مجید مهدی زاده )، مشهد: آستان قدس رضوی .
9- شریعتمداری ،علی (1363 ) ، روان شناسی تربیتی ،اصفهان :رنگین.
.