فهرست و منابع روش تحقیق بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز شهرستان مینودشت
فهرست:
فصل اول :
طرح تحقیق ............................................................................................ 1
مقدمه ................................................................................................. 1
بیان مسئله ............................................................................................. 6
اهداف تحقیق ......................................................................................... 7
اهمیت و ضرورت تحقیق ........................................................................ 8
فرضیه های تحقیق ................................................................................. 9
تعاریف ................................................................................................ 10
روش تحقیق ........................................................................................ 12
روش جمع آوری اطلاعات .................................................................... 13
فصل دوم : ادبیات تحقیق
ادبیات تحقیق ....................................................................................... 14
کارکردهای خانواده.............................................................................. 14
انواع خانواده از بعد تربیتی.................................................................. 17
روابط و نظام ارزشی خانواده .............................................................. 19
تاریخچه کودکان استثنائی ................................................................... 20
خصوصیات دانش آموزان دیر آموز...................................................... 21
ملاکهای تشخیص دیرآموزان................................................................ 22
طبقه بندی عقب ماندگان ذهنی ............................................................... 23
علل عقب ماندگی ذهنی .......................................................................... 26
فصل سوم : روش تحقیق
نوع تحقیق ........................................................................................... 40
جامعه و نمونه آماری پژوهش ............................................................. 41
روش نمونه گیری ................................................................................ 41
ابزار اندازه گیری ................................................................................ 43
روش جمع آوری اطلاعات .................................................................... 43
شاخص اعبار روائی ............................................................................. 44
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها ......................................................................... 46
فصل پنجم : نتیچه گیری و پیشنهادات
یافته ها و پیشنهادات............................................................................ 61
پیشنهادات این پژوهش ........................................................................ 64
محدودیت های تحقیق .......................................................................... 66
فهرست منابع ....................................................................................... 67
ضمائم ................................................................................................. 69
.
منبع:
- افروز، غلامعلی، شناخت کودکان استثنایی
2- شهرآرا، مهناز، روانشناسی یادگیری کودک و نوجوان
3- پارسا، محمد، روان شناسی رشد کودک و نوجوان
4- فرقانی رئیسی، شهلا، شناخت مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان
5- کوئن بروس، درآمدی به جامعه شناسی، ترجمه محسن ثلاثی
6- عظیمی، سیروس، روانشناسی کودک
7- پارسا شریفی، حسن، رشد معلم شماره 6
8- دکتر عزت الله ناردی و مریم سیف نراقی: دانش آموزان استثنایی: تعریف، انواع، رنگ ها علل و تشخیص مشکلات آنان
9- کودک عقب مانده ذهنی، نانسی ام، رابینسون، ترجمه فرهاد ماهر
10- قائمی، علی، خانواده و نیازمندی های کودک
11- خاقانیف شهناز، تغذیه، مادر و کودک
12- سعادت نوری، منوچهر، اصول نوین تغذیه در سلامتی و بیماری
13- آرمند، محمد، پیوند شماره 168
14- ابراهیمی، علی اکبر، نقش مشاوران کودکان استثنایی در آموزش والدین آنها پیوند 198
15- افروز، غلامعلی، مقدمه ای بر روان شناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی
.