رضایتمندی مشتری⭐️دانلود موضوع تحقیق و مقاله دانش آموزی | پایان نامه و پروژه دانشجویی در مورد رضایتمندی مشتری

تعداد 100 مورد تحقیق و مقاله و پایان نامه و پروژه دانشجویی در مورد رضایتمندی مشتری در وب سایت یافت گردید. این نتایج یافت شده می تواند شامل پایان نامه، پروژه دانشجویی، تحقیقات و مقالات دانش آموزی، طرح کسب و کار و همچنین گزارش کارآموزی دانشجویی درباره رضایتمندی مشتری باشد که می توانید از این تحقیقات و مقالات رضایتمندی مشتری در پروژه های دانش آموزی و دانشجویی خود در کلیه مقاطع تحصیلی و کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا استفاده نمائید.

تعداد صفحه: ۱۳۸ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: بازاریابی چکیده: در اغلب کشورها یکی از منابع درآمد ارزی، صنعت گردشگری می باشد . گردشگری یکی از موضوعاتی است که رشته های مختلفی را در بر می گیرد ،از جمله آن مجتمع های توریستی و تفریحی رفاهی می باشد . عدم توجه به این صنف به طور مستقیم یا غیر مستقیم می تواند موجب ضعف صنعت گردشگری گردد، و منابع درآمد ارزی را کاهش دهد. در مفهوم ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: پایان نامه روانشناسی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: تحقیق در ارتباطات اجتماعی موضوع اصلی این پژوهش "میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی تهران" است .در این تحقیق 6 سوال و فرضیه با استفاده از آزمون های آماری و جداول یک و دو بعدی مورد سنجش قرار گرفته است .روش اصلی این تحقیق پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است. 16 شعبه به صورت ...

تعداد صفحه: ۱۳۴ دسته بندی: پایان نامه علوم پزشکی

فصل اول: طرح تحقیق: مقدمه کشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویکرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای کوچک و بزرگ باعث شد تا ایجاد کارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل کشور بسیار ناچیز بوده و اکثر داروهای مورد نیاز شبکه مصرف از طریق واردات ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: پایان نامه اقتصاد

مقدمه بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر ...

تعداد صفحه: ۱۶۶ دسته بندی: پایان نامه علوم اجتماعی و جامعه شناسی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی رشته علوم اجتماعی – پژوهشگری 1 مقدمه: دانشگاه به عنوان یک نهاد اجتماعی- فرهنگی یکی از ارزشمند‌ترین منابعی است که جامعه برای پیشرفت و توسعه در اختیار دارد، این نهاد به جهت نقش تعیین کننده‌ای که در تولید دانش (پژوهش)و انتقال دانش (آموزش) دارد به عنوان یکی از شاخص های تعیین میزان توسعه کشورها مد نظر قرار گرفته است. همانطور که می‌دانیم جوانان در مقطع ...

تعداد صفحه: ۱۰۸ دسته بندی: پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : روزنامه نگاری چکیده سازمان نوسازی شهر تهران هم اکنون خدمات متنوعی در زمینه نوسازی بافت فرسوده به جامعه ارائه می کند این خدمات طیف وسیعی از خدمات مربوط به طرح ویژه نوسازی مبتنی بر نگرش سیستمی طراحی شده و چارچوب نظری ساز و کارهای اجرایی آن در بافت فرسوده شهری تهران را در برمی گیرد. خدمات سازمان نوسازی شهر تهران بویژه در زمینه ...

تعداد صفحه: ۱۴۱ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده: خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروزی است و بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. در این میان آنچه بقاء و تداوم فعّالیت مؤسّسات مالی را تأمین می کند ارائۀ خدمات در شکلی مطلوب و مطمئن و متناسب است تا بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان ...

تعداد صفحه: ۱۰۴ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقطع کارشناسی ارشد رشته .مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل چکیده هرسازمان در فعالیت های بازاریابی خود به دنبال جذب بیشترین مشتری است به طوری که حداکثر تاثیر مثبت را برروی مشتری بگذارد تا در نهایت جذب سازمان گردد با توجه به رقابت بازار اقتصاد جهان امروز و تلاش برای پیشی گرفتن سازمان های مالی از یکدیگر در امر جلب نظر مشتری و رضایت مندی آنان برای بهره وری و بهره گیری بیشتر از منابع ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: پایان نامه مهندسی صنایع

مقدمه : در زمانهای بسیار دور تعداد تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان خدمت کم بودند و از طرف دیگر تعداد مشتریان نیز اندک بودند. در هر منطقه‌ای تولید کننده یا عرضه‌کننده‌ای مشغول به ارائه محصول و خدمتی بود و خریداران محصول یا دریافت‌کنندگان خدمت هم، برای این تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان شناخته شده بودند. لذا هر چه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به بازار ارایه می‌دادند همان بفروش می‌رسید، ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: پایان نامه روانشناسی

روش تحقیق در مدیریتعنوان دقیق پژوهش: ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان مدیریت امور بانکی (ورودی 84)از اقدامات دانشگاه آزاد واحد ایذه . واژگان کلیدی پژوهش: - ارزیابی - رضایتمندی - اقدامات بیان مساله پژوهش : میزان رضایت مندی دانشجویان مدیریت امور بانکی از اقدامات دانشگاه آزاد ایذه در مورد این رشته تا چه حد می باشد؟اولین ورودی های رشته مدیریت امور بانکی سال 84 وارد این دانشگاه شدند ...

تعداد صفحه: ۹۰ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقدمه: در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریک) کارکنان در زمینه به کارگیری آن در محیط کار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی که در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یک طرف میزان ارتباطات حضوری را کاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی انتظار آن است که اگرچه ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان‏نامه‌ی کارشناسی ارشد اطلاعات مربوط به پایان‏نامه: الف- عنوان تحقیق 1- عنوان به زبان فارسی: بررسی هوشمندی رقابتی بر رضایت مشتری در بانک صادرات استان اردبیل 2- عنوان به زبان انگلیسی/(آلمانی، فرانسه، عربی): Study on customer satisfaction in competitive intelligence Bank of Ardabil Province. تذکر: صرفاً دانشجویان رشته‏های زبان آلمانی،‌فرانسه و عربی مجازند عنوان پایان‏نامه خود ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

چکیده این سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو 9000-2000 کاربرد دارد را معرفی می‌نماید. مدیریت ارشد هر سازمان می‌تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید. منبع : Intrnational Organization for Standardization. 2006. Quality management principles. ...

تعداد صفحه: ۶۰ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

در بخش دولتی ایران مقدمه با پیشرفت روز افزون بشر رابطه بین دولت ها و ملتها پیوسته در حال دگرگونی و تعریف مجدد است . انسان امروز تمایل دارد در جامعه ای زندگی کند که در آن دولت حضوری نامحسوس تر ، کار آمدتر و پاسخگوتر داشته باشد . دولتی که قادر باشد با برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت ، افق های امیدوار کننده ای را پیش روی مردم و شهروندان به عنوان برگزینندگان خود بگستراند . ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

مقدمه : در عصر حاضر سازمان ها به طور فراینده ای با محیط های پویا و در حال تغییر مواجه اند و بنابراین به منظور بقاء و پویایی خود مجبورند که خود را با تغییرات محیطی سازگار سازند در واقع سازمانهایی کارآمد محسوب می شوند که علاوه بر هماهنگی با تحولات جامعه بتوانند مسیر تغییرات و دگرگونی ها را نیز در آینده پیدا کرده قادر باشند که این تغییرات را در جهت ایجاد تحولات مطلوب برای ساختن ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: تحقیق مقاله اقتصاد

مفهوم ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را القاء می نماید که بیاموزد تصمیمات خود را مبتنی بر درک خویش از چگونگی کمک این تصمیمات به ارزش شرکت ، الویت بندی نماید. این بدین معنی است که همه فرآیندها و نظامهای اساسی به سمت ایجاد ارزش بایستی جهت گیری شوند. ارزش آفرینی Value Creation در چهارچوب فرآیند و زنجیره ارزش در ادبیات مالی و اقتصادی و بازرگانی ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

چکیده: بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

گاهی کوتاه به تاریخ تجارت و کسب و کار ، پدیدار کننده این نکته است که بشر از همان زمانی که اقدام به فعالیتهای اقتصادی نمود همواره به دنبال شناسایی و یا ایجاد مسیری بوده است تا بتواند نحوه انجام فعالیتهای خود را تسهیل نموده و سود بیشتری را عاید خود سازد. در این میان یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه ، ایجاد امکاناتی در جهت مدیریت صحیح فرآیندهای درون سازمانی و برقراری ارتباط بین ...

تعداد صفحه: ۷۶ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

تاریخچه مدیریت پروژه: دراوایل دهه 50میلادی،شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» باهمکاری نیروی دریایی امریکا یک کارمشترک مدیریت پروژه(باترکیب یک نموداربرنامه ریزی پروژه وجدول زمان بندی رایانه ای) رابه انجام رساندند.این دو کارخودرابا دو پروژه مجزا ودوتیم مستقل ولی باهدف یکسان آغازنمودند.هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی،زمان بندی وهماهنگی پروژه هابود.هرچندنگرش آنها برپروژه ها ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

چکیده این سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو 9000-2000 کاربرد دارد را معرفی می‌نماید. مدیریت ارشد هر سازمان می‌تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید. کلیدواژه : کیفیت؛ مدیریت کیفیت؛ استاندارد کیفیت؛ سیستم مدیریت کیفیت؛ ایزو؛ بهبود عملکرد اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: پایان نامه علوم تربیتی

بررسی تاثیر سرمایه های انسانی بر کیفیت خدمات در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان مسئله تامین اجتماعی[1] حمایتی است که جامعه در برابر نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی ناشی از قطع یا کاهش شدید در آمد بر اثر بیکاری، بیماری، بارداری، از کارافتادگی سالمندی، فوت و همچنین افزایش هزینه درمان و نگهداری خانواده ( عائله مندی ) به اعضای خود ارایه می کند. دو راهبرد اصلی و رایج ...

تعداد صفحه: ۵۱ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پروژه برای دریافت درجه کاردانی رشته حسابداری تعریف مدیریت هزینه مدیریت هزینه عبارت است ازمجموعه اقداماتی که مدیریت برای تامین رضایتمندی مشتریان همراه باکنترل وکاهش مستمر هزینه ها(بهای تمام شده )انجام می دهدازجمله مهمترین ابزار های مدیریت هزینه عبارت است از : 1-مدیریت برمبنای فعالیت ABM 2-هزینه یابی بر مبنای فعالیت ABC 3-بودجه بندی بر مبنای فعالیت ABB 4- هزینه یابی هدفTC 5- هزینه ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقدمه امروزه موفقیت شرکتها و موسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تاثیر گذار بر بازار است. نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییرند و شناخت این تغییرات نیز برای موفقیت بنگاهها حیاتی است. از سوی دیگر ، رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد. همچنین تغییر شرایط و قواعد حاکم بر بازار، از جمله تغییرات ...

تعداد صفحه: ۹۴ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

1- مقدمه مطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمان ها بعمل آمده است. حاکی از آن است که کیفیت انتظارات بیشتری از خدمت در این سازمانها ،به مثابه یک موضوع مهم مطرح بوده و تمامی فعالیتهای سازمان در جهت تأمین آن هماهنگ می شود. مشتریان عامل حیاتی هر تجارتی هستند و کیفیت خدمات می تواند مشتریان را راضی و آنها را حفظ کند. از سوی دیگر، امروزه تنها سازمانهایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسب ...

تعداد صفحه: ۱۷۵ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده در این تحقیق، روابط بین معیارهای غیرمالی و عملکرد مالی شرکت‌های بیمه مکمل درمان مورد بررسی قرار گرفت. در این بررسی معیار رضایتمندی مشتریان به عنوان معیار غیرمالی و درآمد شرکت به عنوان معیار مالی در نظر گرفته شد. جامعه آماری شعب شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در سراسر کشور انتخاب گردید. که با استفاده از فرمول تعیین نمونه ...

تعداد صفحه: ۲۷۶ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پروژ نهایی جهت اخذ کارشناسی رشته: مدیریت هتلداری چکیده در دنیای رقابتی امروز ، مشتریان در کانون اصلی توجه هتلها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی هتلها است . هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات بوده و متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: پایان نامه مهندسی کامپیوتر

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر - گرایش نرم افزار چکیده یکی از صنایع مهم جهان که در بعضی کشورها منبع درآمد اصلی نیز بحساب می آید، صنعت گردشگری است. ماهیت متفاوت و پیچیده ی ترکنش های تجاری درون حوزه ی گردشگری، آن را از مابقی کسب و کار های رایج مستثنی ساخته بطوریکه منجر به پیدایش یکی از بزرگترین زنجیره های تأمین گشته است. در گذشته، شرکت های مسافرتی بدلیل عدم توانایی در ...

تعداد صفحه: ۵۶ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

بخش اول: کارشناسی حسابداری تاریخچه تأسیس، تحولات بانک وچارت سازمانی بانک انصار با نام اولیه صندوق پس انداز وقرض الحسنه انصارالمجاهدین با وجوه متبرکه اهدایی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1367 در سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) در بهار ستان تهران افتتاح گردید. این بانک درسال 1371 با کسب مجوز از مراجع قانونی با شماره ثبت 6577 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید ، وبا ارائه گسترده ...

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

چکیده: رضایت مندی شغلی و نشاط سازمانی از جمله عوامل موثر در کارآیی منابع انسانی سازمان‌ها است. ایجاد سازمان شاد که یکی از نیازهای استراتژیک برای موفقیت بلندمدت است، مستلزم رضایتمندی و نشاط منابع انسانی است. هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر تقویت نشاط سازمانی و انگیزش کارکنان است. پژوهش حاضر از نوع کتابخانه ای بوده است. این تحقیق به بررسی وضعیت متغیرهای اعتماد به‌نفس، ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق به صورت مستند) : بیمارستانها مرکز انتقال دانش و مهارت های پزشکی بوده و منبع مهم و قدرتمندی را از لحاظ اطلاعات و تکنولوژی تشکیل میدهند که با استفاده از تسهیلات و امکانات ویژه خود و با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در جهت تولید محصولی به نام حفظ، بازگشت ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول کلیات پژوهش مقدمه تامین اجتماعی حمایتی است که جامعه در برابر نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی ناشی از قطع یا کاهش شدید در آمد بر اثر بیکاری، بیماری، بارداری، از کارافتادگی سالمندی، فوت و همچنین افزایش هزینه درمان و نگهداری خانواده ( عائله مندی ) به اعضای خود ارایه می کند. دو راهبرد اصلی و رایج تامین اجتماعی در جهان؛ بیمه های اجتماعی و حمایت های اجتماعی است. درمان مستقیم و ...

تعداد صفحه: ۱۹۳ دسته بندی: پایان نامه علوم اجتماعی و جامعه شناسی

فصل اول مقدمه امروزه در عصر دانش,سازمان ها با به کارگیری دارایی های نا مشهود که منابع ارزش جدیدی محسوب می شوند,از مزیت رقابتی خاصی بهره می جویند.این وضعیت,با اهمیت فرایند خلق و تسهیم دانش تعریف شده که گویای اهمیت سرمایه اجتماعی به عنوان پدیده مدیریتی جدید می باشد. از سوی دیگر، کارآفرینی درون سازمان نیز به توسعه محصولات و خدمات جدید,نوآوری در محصولات و خدمات و هم چنین ایجاد واحد ...

تعداد صفحه: ۸۵ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

رشته مدیریت صنعتی مقطع کاربردی چکیده بهره وری یک مقوله مهم در زندگی انفرادی و اجتماعی ماست . مفهوم بهره وری در خلال قرون گذشته و بویژه در طی دهه های اخیر تحولات زیادی یافته و در حال حاضر به عنوان یک شاخص که بیانگر سطح زندگی فردی – سازمانی – ملی است مورد توجه همه محققین قرار گرفته است . در سطح سازمان بهره وری یک شاخص برای تعیین موفقیت یا ناکامی است . در این سطح بهره وری مفهومی ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

تاریخچه اداره کل استاندارد خراسان از سال 1342 فعالیت خود را در زمینه کنترل محموله های صادراتی آغاز نمود، و سپس با اجرا ی قانون اوزان و مقیاسها ، این فعالیت تصمیم به گسترش یافت . هم اکنون با بکارگیری 92 نفر پرسنل رسمی و پیمانی ، قرارداد معین و شرکتی با سایر مدارک تحصیلی و برای نیل به اهداف و وظایف ، موسسه به شرح ذیل فعالیت می نمایند. 1 – تعیین و تدوین و نشر استانداردهای ملی و ...

تعداد صفحه: ۸۰ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه کارشناسی رشته چکیده در شرکتهای خدماتی افراد عنصر اصلی سازمان محسوب می شوند. بالطبع افراد موجود در این سازمانها دارای یکسری نیاز هستند که با برآوردن این نیازها، انگیزش در آنان افزایش می یابد. در تحقیق حاضر به دنبال شناسایی نیازها و ارزیابی تأثیر نیازها در انگیزش کارکنان هستیم. روش تحقیق، روش توصیفی از نوع همبستگی است. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار مطالعه مصاحبه و ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: پایان نامه روانشناسی

چکیده : هدف پژوهش حاضر تعیین رابطه بین وضعیت اقتصادی با پذیرش اجتماعی دانش ­آموزان دختردوره ابتدایی شهرستان ایذه می­باشد­.­این مطالعه روی 239 نمونه تصادفی­خوشه­ایی انجام شد.­­ابزارهای مورد استفاده برای جمع­آوری اطلاعات شامل پرسشنامه وضعیت اقتصادی_ اجتماعی،­ آزمون­های­ ویژ­ه ارزیابی­اخلاق اجتمایی شامل خوش خولقی برخورد مناسب پذیرش اطرافیان و اجتماعیی که در آن زندگی می کنند .­از ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: پایان نامه علوم اجتماعی و جامعه شناسی

چکیده: هدف از این پژوهش ، بررسی تاخیر در پروازها و نقش آن برسطح رضایتمندی مسافر به عنوان یک مشتری است. در این مقاله تاخیر در پرواز به صورت یک روال معمول و به تفکیک علل بررسی شده و در نهایت راهکارهایی برای کاهش این تاخیرها و افزایش سطح رضایتمندی مسافرین بیان می گردد. در این پژوهش سعی بر این است که به تاخیرهای پروازی به عنوان یک مسئله که می تواند فرصت هم باشد، توجه شده و جوانب ...

تعداد صفحه: ۵۳۰ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول مقدمه بخش اول) مقدمه شرکتها و سازمان های تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و کشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یک سازمان اینست که مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این ...

تعداد صفحه: ۱۴۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت دولتی ( مدیریت منابع انسانی)‌ فصل اول : مقدمه‌ی پژوهش (کلیات) 1 مقدمه: تکریم[1] انسان به عنوان متعالی ترین مخلوق پروردگار در قرآن کریم بدان اشاره شده است آدمی به لحاظ دارا بودن قوه ناطقه افضل موجودات است و برتراز آنان می‎باشد زیرا در پرتو این خصیصه ذاتی ارتباط با عالم ماده و معنا و همنوع خود پیدا می‎کند. ضرورت برآورده شدن ...

تعداد صفحه: ۱۲۵ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پیشگفتار از جمله مباحثی که در چند ساله اخیر، بیشترین توجه را از طرف شرکتها، سازمانها، کشورها، اتحادیه ها و سازمانهای بین المللی به خود اختصاص داده، کیفیت است، این موضوع که از جوانب مختلفی قابل بررسی است، درحال حاضر، از اولویتهای اصلی استراتژیهای سازمانی به شمار می‌رود. کیفیت به عنوان ابزاری که موجب رضایتمندی دو سویه سازمان و مشتری می‌گردد، همواره در حال توسعه و بهبود است. با ...

تعداد صفحه: ۴۱۷ دسته بندی: پایان نامه مهندسی صنایع

مهندسی ارزش و مهندسی مجددفصل اول مقدمه بخش اول) مقدمه شرکتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و کشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یک سازمان اینست که مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، ...

تعداد صفحه: ۲۲۷ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

معرفی ISO 9000 مقدمه تااوایل سال 1980 تقریبا تمامی شرکتها وسازمانها براین باوربودند که کیفیت تنها درمحصول نهائی تجلی یافته ورضایت مشتری فقط با دریافت محصول یاخدمت مناسب تامین می گردد .ازاینرو رقبای ژاپنی واروپائی محصولات صرفا بادوامی راتولید وبه عنوان یک محصول با کیفیت به بازارعرضه می کردند .به تدریج بارشد وپیشرفت تکنولوژی وابداع سیستمهای طراحی وساخت توسط کامپیوتراتکاء به مهارت ...

تعداد صفحه: ۸۰ دسته بندی: پایان نامه حقوق

1-1 مقدمه همه انسانها دارای نیازهایی هستند که برای بقا یا رشد و توسعه استعدادهای آنان و کمک به رشد استعدادهای دیگران بایستی بر آورده شود.گاهی پاسخگوئی به این نیازها با موانع غیر قابل اجتناب مثل امراض و حوادث طبیعی روبرو می شود اما موانع دیگری هم وجود دارد که ساخته دست بشر هستند. حقوق بشر در سطوح ملی و بین المللی متوجه حمایت از افراد بشر در مقابل رنج ها و مشقات ساخته دست انسانها ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول: - تاریخچه مدیریت پروژه - تعاریف مدیریت پروژه شناخت ویژگی های مهم پروژه تاریخچه مدیریت پروژه: دراوایل دهه 50میلادی،شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» باهمکاری نیروی دریایی امریکا یک کارمشترک مدیریت پروژه(باترکیب یک نموداربرنامه ریزی پروژه وجدول زمان بندی رایانه ای) رابه انجام رساندند.این دو کارخودرابا دو پروژه مجزا ودوتیم مستقل ولی باهدف یکسان آغازنمودند.هدف آنها بهینه ...

تعداد صفحه: ۶۴ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی فناوری اطلاعات و کامپیوتر

مقدمه: نیاز به موفقیت (NEED FOR ACHIEVEMENT) یک عامل بالقوه در کارآفرینی است که می تواند باعث رشد و توسعه اقتصادی شود. نیاز به موفقیت گونه ای ویژه از انگیزه به شمار می‌آید که شامل یک احساس درونی و قوی نسبت به موفقیت است. این نیاز برمبنای انتظار انجام کارهای بهتر و سریع تر از دیگران یا انجام بهتر این کارها نسبت به گذشته است. شواهد متعددی، وجود ارتباط بین سطح انگیزه موفقیت و ...

تعداد صفحه: ۵۰ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی کامپیوتر

پیشگفتار پیچیدگیها و تنوع فعالیتها و روابط اقتصادی ،‌اجتماعی به گونه‌ای است که جهت نیل به هدفهای مورد انتظار، تهیه و اجرای برنامه‌های جامع توسعه به عنوان چارچوب منطقی فعالیتها، امری اجتناب ناپذیر است. در این برنامه‌ها که به صورت مجموعه به هم پیوسته‌ای از اهداف، ابزارها و سیاستهای اجرائی در قالب یک نظام هدفمند و سازگار تهیه می‌شود، آمار و اطلاعات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی مکانیک

اطلاعاتی در مورد شرکت ماشین کاران نواندیش 1. مقدمه : انگیزه ای فراگیر صنعتگران کشور را به تلاش روز افزون جهت بهبود بهره وری و ارتقا کیفی و ایجاد تنوع و نوع آوری در محصولات دعوت می کند. گروه صنعتی نواندیش با تکیه بر پتانسیل تحقیق و توسعه و با به کارگیری تکنولوژی هایی که با استانداردهای روز همگام و همراه می باشد و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است، در کنار دیگر صنعتگران گامی ...

تعداد صفحه: ۹۳ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی مکانیک

شناخت وتحلیل ساختار سازمانی وضع موجود همانطور که ملاحظه میشود کل شرکت به دو بخش تولیدی و غیر تولیدی تقسیم شده است که هر دو بخش مستقیماتحت نظر مدیریت عامل می‌باشند بخش تولیدی از قسمتهایی نظیر تاسیسات ، تعمیرات و نگهداری ، کنترل کیفیت و بخش غیر تولیدی از قسمتهای تدارکات، امور مالی، وامور بازرگانی واداری تشکیل شده است . در طراحی مجدد ساختار سازمانی با توجه به الزامات موجود مجموعه ...

تعداد صفحه: ۶۰ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی کامپیوتر

لیزینگ چیست؟ تاریخچه لیزینگ: الف- در جهان‏ تاریخ اولیه و آغازین لیزینگ به 2000 سال قبل ‏از میلاد مسیح بر می گردد. اطلاعاتی در دست است که ‏سومریان، اشکالی از عملیات لیزینگ را برای امور ‏کشاورزی و تهیه ابزاردستیبکارمی بردند. ‏ ‏-‏ برای اولین بار در رم قدیم، مقرراتی در مورد ‏تامین مالی بروش لیزینگ توسط ژوستینین وضع گردیده ‏است.‏ ‏-‏ قبل از قرون وسطی، اجاره اسب، گاری و ‏کالسکه ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی مکانیک

مقدمه شرکت تارابگین از آنجایی که نگرش صحیح به مباحث انرژی و بهره گیری مفید از آن امروز ذهن صنعتگران را به خود مشغول نموده به جرات می توان بیان کرد که عایق و به طور جامع صنایع تولید کننده عایق توانسته است تا حد بسیاری در نیل به این هدف روششن یاریگر مجموعه صنعت کشور باشند . امروز یکی از مهمترین و بارزترین صنایعی چون پالایشگاهها ، نیروگاهها ، کارخانه های تولید سیمان ، پتروشیمی ها ، ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

چکیده امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است. قابل استفاده برای مشتری یک تعریف متداول از کیفیت است. دمینگ (یکی از پیشگامان نهضت( TQM کیفیت ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: تحقیق مقاله نجوم

سیاره مشتری ستاره شناسان در جولای 1994 شاهد رویداد منحصر به فردی در این سیاره بودند. برخورد 21 تکه از شهاب سنگ شومیکر-لوی 9 (Shoemaker-Levy 9) که به اتمسفر مشتری برخورد کرد. این برخورد منجر به وقوع انفجارهای مهیب و پراکندگی مقدار بسیار زیادی گرد و خاک در منطقه ای با وسعت بیشتر از قطر کره زمین گردید. ویژگی های فیزیکی مشتری مشتری یک گوی غول پیکر از گاز، مایع و مقدار بسیار ناچیزی ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

تاثیر تبلیغات بر زندگی روزمره، به عنوان یکی از شاخه های علمی، فرهنگی، اجتماعی وارتباطی و نوپا بودن این صنعت در کشور، موجب می شود که نگاهی عمیق و دقیق به آن داشته باشیم. بنابر این تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار است موفقیت و عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در کیفیت فعالیت های تبلیغاتی آنها نهفته است بدیهی است استمرار و توسعه ی فروش کالا و خدمت زمانی میسر ...

تعداد صفحه: ۱۲۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیM.A گرایش: بازاریابی چکیده تبلیغات پیشبردی یکی از چهار عنصر اصلی ترکیب عناصر بازاریابی شرکت است. ابزارهاى اصلی تبلغات پیشبردی، شامل پیشبرد فروش، روابط عمومی ، فروش شخصی، بازاریابی مسقیم،آگهی های تبلیغاتی میباشند. این ابزارها در هماهنگی با یکدیگر، امکان نیل به اهداف ارتباطی شرکت را فراهم مى‌سازند. هدف اصلی این تحقیق ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی چکیده توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است . یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به ا فزایش سطح آگاهی جامعه گردیده است، سهولت در دسترسی افراد به حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد. با ...

تعداد صفحه: ۱۸۹ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مدیریت بازرگانی فصل اول کلیات تحقیق مقدمه علم تصمیم گیری همواره با انسان همراه بوده و با ظهور سازمان‌ها، شرکت‌ها و خاصه با تغییرات پرشتاب محیطی توسعه فراوان یافته است. بسیاری از محققان تلاش و همت خویش را در این حوزه متمرکز نموده‌اند تا الگوهای مناسبتر و دقیق‌تری را برای بهبود نظام‌های تصمیم گیری معرفی نموده و تصمیم گیران را با ...

تعداد صفحه: ۵۱ دسته بندی: پایان نامه روانشناسی

رابطه ویژگی های شخصیتی با رضایتمندی زناشویی در زنان متأهل 25 تا 30سال شهر تهران خلاصه پژوهش: عنوان پژوهش بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با رضایتمندی زناشویی در زنان متأهل 25 تا 30سال شهر تهران است. چون ازدواج و زناشویی و همینطور رضایت زناشویی بر بهداشت روانی و سلامت فردی زوجین بسیار تأثیر دارد و این کار که آیا رابطه بین ویژگی شخصیتی زنان با میزان رضایت مندی زناشویی وجود دارد ضرورت ...

تعداد صفحه: ۱۸۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش : مالی فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و ...

تعداد صفحه: ۱۴۲ دسته بندی: پایان نامه اقتصاد

اخذ دوره کاردانی رشته اقتصاد کار و بهره‌وری چکیده تحقیق بررسی چگونگی تأثیر رضایت‌مندی شغلی در افزایش بهره‌وری کارکنان دفتر مرکزی کمیته امداد خمینی (ره) به راهنمایی عزیزی، غلامرضا، بهمن ماه سال 1386. بیان مسأله نیروی انسانی کمیاب ترین و گرانقیمت‌ترین سرمایه هر سازمانی به حساب می آید. نیروی کار مقدم بر سرمایه و مستقل از آن است. داشتن شغل برای تأمین معیشت زندگی از ضروریات زندگی است ...

تعداد صفحه: ۴۲۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقدمه امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان‌ها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل کلیدی و محوری در سازمان‌ها تلقی شده و جهت‌گیری کلیه اهداف، استراتژی‌ها و منابع سازمانی حول محور جذب و نگهداری مشتریان سودآور می‌باشد. لذا موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکت‌هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند به عنوان یک چالش ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: پایان نامه روانپزشکی

طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد بیان مساله و روش اجرا: (ابعاد مساله، معرفی دقیق مساله، فرضیه ها، جنبه های مجهول، متغیرها و پرسش ها و روش­های تحقیق) دنیای کسب و کار در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم با رقابت روز افزون بنگاه های اقتصادی رو به رو بوده است. افزون بر این، مشتریان هر روزه آگاهی بیشتری نسبت به رقبا و محصولات و خدمات پیدا میکنند و گزینه های مختلفی را پیش رو ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

عنوان تحقیق به فارسی: بررسی تاثیر ارزش نام ونشان تجاری فرش بر وفاداری مشتریان در شهرستان اردبیل. عنوان تحقیق به انگلیسی: Assess the impact of brand equity carpet on customer loyalty in city Ardabil پرسش اصلی پژوهش: آیا بین ارزش نام و نشان تجاری و وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد؟ بیان مسئله: بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های ...

تعداد صفحه: ۱۲۳ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول شناخت 1-1 موضوع 1-1-1-تعیین گرایش و عنوان پروژه درطی این پروژه تلاش براین است تا روندی برای پیشبرد پروژه انتخاب شود تا به بهترین حالت مشکلات را برطرف نماید؛ براین اساس و باتوجه به انتظارات استاد محترم راهنمای پروژه روند کلی پروژه بر اساس شناسایی و تفسیرمشکل به صورت کامل وهمچنین شناسایی گروه های استفاده کننده است که درنهایت با این بررسی وشناسایی کامل مشکل و شناسایی دقیق ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پیشگفتار : بحث بانکداری الکترونیکی چند سالی است که در فضای کنونی جامعه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است .در سطح بین‌المللی امروز بانکداری الکترونیکی شامل تمامی خدمات پولی و مالی است که در محیط‌های رایانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد. یعنی یک مشتری بانک می‌تواند خدمات پولی و بانکی‌اش را در هر نقطه جغرافیائی از بانک بگیرد. در واقع در این شکل بانک بیشتر یک موجودیت ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

- مقدمه بررسی عملکرد اغلب کشورها بیانگر آن است که بین سرمایه گذاری و سطح پیشرفت اقتصادی رابطه تنگاتنگی وجود دارد، بدین معنی که کشورهایی که دارای الگوی کارآمدی در تخصیص سرمایه به بخش‌های مختلف اقتصادی هستند، اغلب از پیشرفت اقتصادی و به تبع آن رفاه اجتماعی بالاتری برخوردار می باشند. تجهیز و تخصیص منابع سرمایه گذاری به فعالیت های اقتصادی از طریق بازار مالی انجام می‌پذیرد که بازار ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

1- مقدمه مطالعات و پژوهش‌هایی که طی دو دهه اخیر در رابطه با علل موفقیت شرکت‌ ها و مؤسسه‌های موفق جهان بعمل آمده است، حکایت از آن دارد که انتظارات مشتری از کیفیت خدمت‌رسانی در این سازمان‌ها به مثابه یک موضوع استراتژیک مطرح بوده و تمامی فعالیت‌های سازمان در جهت تامین آن هماهنگ می‌شود. بنابراین کیفیت بعنوان مهمترین معیار برتری در بازار رقابت مطرح شده و نقش تعیین‌کننده آن در حفظ ...

تعداد صفحه: ۵۴ دسته بندی: پایان نامه روانشناسی

چکیده: هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه سبک های شکیبایی با رضایتمندی زناشویی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه است. بدین منظور 62 نفر از دانشجویان متأهل دانشگاه ایذه این دانشگاه به تفکیک جنسیت به روش نمونه‌گیری مبتنی بر هدف انتخاب شدند و آزمون های رضایتمندی زناشویی انریچ و همچنین مقیاس بازنگری شده شکیبایی بزرگسال کولنیزورید (1990) RAAS بر روی آنها اجرا شد. پس از ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: پایان نامه روانشناسی

چکیده: هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه سبک های دلبستگی با رضایتمندی زناشویی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه است. بدین منظور 62 نفر از دانشجویان متأهل دانشگاه ایذه این دانشگاه به تفکیک جنسیت به روش نمونه‌گیری مبتنی بر هدف انتخاب شدند و آزمونهای رضایتمندی زناشویی انریچ و همچنین مقیاس بازنگری شده دلبستگی بزرگسال کولنیزورید (1990) RAAS بر روی آنها اجرا شد. پس از جمع‌آوری ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

1- مقدمه بررسی عملکرد اغلب کشورها بیانگر آن است که بین سرمایه گذاری و سطح پیشرفت اقتصادی رابطه تنگاتنگی وجود دارد، بدین معنی که کشورهایی که دارای الگوی کارآمدی در تخصیص سرمایه به بخش‌های مختلف اقتصادی هستند، اغلب از پیشرفت اقتصادی و به تبع آن رفاه اجتماعی بالاتری برخوردار می باشند. تجهیز و تخصیص منابع سرمایه گذاری به فعالیت های اقتصادی از طریق بازار مالی انجام می‌پذیرد که بازار ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

1-مقدمه : در زمانهای بسیار دور تعداد تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان خدمت کم بودند و از طرف دیگر تعداد مشتریان نیز اندک بودند. در هر منطقه‌ای تولید کننده یا عرضه‌کننده‌ای مشغول به ارائه محصول و خدمتی بود و خریداران محصول یا دریافت‌کنندگان خدمت هم، برای این تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان شناخته شده بودند. لذا هر چه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به بازار ارایه می‌دادند همان بفروش ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق 1-1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۸۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن. ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند. تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد. وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را کنترل کنند و از این تغییرات سود ببرند. اهمیت دانش فرهنگی بر رفتار مشتری در توسعه ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

بیان مسئله امروزه شیوه عرضه خدمات در بانک ها با گسترش شبکه اینترنت و قابل دسترس بودن آن برای همگان متحول شده است. سیستم انتقال الکترونیکی وجوه از طریق ابزاری همچون کارتها و کدها راه اندازی می‌شود که امکان دسترسی آسان به حسابهای شخصی را فراهم می‌کند ( ونوس،مختاران،1381،ص 6 ). به طور کلی بانکداری 4 دوره را پشت سر گذاشته است. استفاده از مسکوکات، سیستم های پرداخت کاغذی نظیر ...

تعداد صفحه: ۷۴ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مدیریت

مکان شرکت و تاریخچه آن: شرکت پارسا پلاستیک از سا ل 1362 با حدود 25 نفر کارگر کار خود را با بسته بندی و مونتاژ جامدادی و غیره در میدان رسالت سی متری آزادگان بصورت سهامی خاص شروع بکارنمود. درسا ل 1365 از رسالت نقل مکان نموده و به چهارراه رشید ( تهرانپارس) درامر تولیدلوازم اداری و تحریر فعالیت نموده در مکانی به وسعت 300 متر مربع تا سال 67 که در این سا ل با حدود 105 نفر پرسنل به محل ...

تعداد صفحه: ۶۷ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مدیریت

عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور بیمه ، بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری بمنظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار است . حوادث طبیعی نظیر آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، طوفان و نیز مصایبی همچون : فوت ، بیماری ، کهولت ،ازکارافتادگی و . . . وقایعی است که از زمان های دور همه انسانها را مورد تهدید قرارداده است.اندیشه ی ایجاد تامین درمقابل مخاطرات پیش رو از طریق همیاری و ...

تعداد صفحه: ۶۴ دسته بندی: تحقیق مقاله تاریخ

پیش گفتار به استحضار می رسانم مطالب پیش رو تحت عنوان نقوش و خطوط روی سکه های دوره ساسانی می باشد. این مطالب شامل سه بخش: بخش اول تاریخچه سکه بخش دوم نگاهی گذرا به تاریخ ساسانیان و سکه های ساسانی و بخش سوم مقایسه جزئیات مربوط به حکاکیها تمثال ها سکه های عهد خسرو دوم تا یزدگرد سوم بخش چهارم و جمع بندی و نتیجه گیری می باشد. امیدوارم در شناخت این علم گامی هر چند کوچک برداشته باشم و ...

تعداد صفحه: ۵۰ دسته بندی: تحقیق مقاله مخابرات

فصل اول 1- معرفی مرکز تحقیقات مخابرات ایران: مرکز تحقیقات مخابرات ایران به عنوان قدیمی ترین مرکز پژوهش در حوزه­ی فناوری اطلاعات (ICT) ، با بیش از 37 سال سابقه تجربه علمی در امر تحقیق و مشاور ما در وزارت متبوع، اصلی ترین پایگاه تحقیقات در زمینه­ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور است. این مجموعه هم اینک با برخورداری از کادری تخصصی و مجرب در حوزه های مختلف (ICT) و دیگر امکانات ...

تعداد صفحه: ۲۴۴ دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی فناوری اطلاعات IT

پیشگفتار بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی تاثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است. مزایای فراوان اقتصادی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد و بازرگانی شامل صرفه‌جویی هزینه مبادلاتی، افزایش بهره‌وری بنگاه و صنعت، تغییر فرایندهای مدیریت و تولید بنگاه‌های اقتصادی، کاهش هزینه جستجو، دسترسی بیشتر و آسانتر و ارزانتر به ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

چکیده در این مقاله به بحث در خصوص تأثیر اقتصاد بر مدیریت اخلاقی پرداخته می شود و با استخدام تئوری فرد برای مواجهه با یک مشکل اخلاقی ، روش تجزیه و تحلیل اقتصادی را بر اساس عوامل بازار بررسی می کند . اگر اخلاق و تناسب و تعادل در امور حاکم شود می توان انتظار مدیریتی صحیح و اخلاقی را داشت . مدیر باید با توازن در امور و سیاست « نتیجه و بهره برداری مناسب » بتواند یک سازمان ، یک نهاد ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت