crm⭐️دانلود موضوع تحقیق و مقاله دانش آموزی | پایان نامه و پروژه دانشجویی در مورد crm

تعداد 17 مورد تحقیق و مقاله و پایان نامه و پروژه دانشجویی در مورد crm در وب سایت یافت گردید. این نتایج یافت شده می تواند شامل پایان نامه، پروژه دانشجویی، تحقیقات و مقالات دانش آموزی، طرح کسب و کار و همچنین گزارش کارآموزی دانشجویی درباره crm باشد که می توانید از این تحقیقات و مقالات crm در پروژه های دانش آموزی و دانشجویی خود در کلیه مقاطع تحصیلی و کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا استفاده نمائید.

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

چکیده: در سال­های اخیر با پیشرفت­های حاصله در زمینه فن­آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)[1] به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده ایم. CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری و نه بازاریابی ارتباط با مشتری است. مدیریت مفهومی گسترده­تر از بازاریابی داشته و شامل عوامل متعدد ...

تعداد صفحه: ۱۸۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش : مالی فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و ...

تعداد صفحه: ۸۰ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

چکیده : در این پژوهش به بررسی مقایسه ای CRM و CSM پرداخته شده است ، تمام سازمان هایی که در کسب و کارهای بنگاه به بنگاه و بنگاه به مشتری فعالیت می کنند بایستی خودشان را در برابر پدیده جدیدمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی سازگار کنند.بر طبق گفته رومانو، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی جذب و نگهداری اقتصادی مشتریان و ایجاد ارزش برای آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

چکیده با درنظر گفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب و کار امروزی ایفا می کند، این اهمیت زمانی بیشترجلوه گر می شودکه در زمینه مشتری مداری صورت گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری بنیادواساس بیشتر سازمانهای امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات وسلایق آنها جهت دستیبابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت که مدیریت ...

تعداد صفحه: ۵۰ دسته بندی: تحقیق مقاله روانشناسی

مقدمه مقاله ای که در پیش رو دارید مقدمه ورهنمودی است در اسلوب شناخت عوامل و علل بروز وپیدایی ریشه های ناسازگاری ونابسامانی وآسیب های اجتماعی بنام بزهکاری، تلاشی است برای دستیابی به شیوه هایی از وقوع طغیان و تبهکاری وکشف راه حل های جامعه ستیزی است که بدی را به جای نیکی برگزیده اند،آزادی را به بهای ناچیز ولذت زودگذری فروخته اند، برده ی خواسته های دل ومامور اجرای هوی نفس اماره شده ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: تحقیق مقاله تربیت بدنی

مقدمه : بشر از ابتدای پیدایش همواره در صدد افزایش قدرت بدنی خویش است و پیوسته کوشش می کند تا بر مهارتهای جسمانی خود بیفزاید ، لذا از ورزش به عنوان یک پدیده بیولوژیک استفاده می کند . در سالهای اخیر ، رقابتهای ورزشی و مسابقات قهرمانی گسترش فزاینده ای یافته است ، از سوی دیگر ، ورزشکاران با کمک تکنیکهای علمی ورزشی از قدرت ، استقامت وتوان بهتری بر خوردار شده اند . خوی مبارزه گری و ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی صنایع

مقدمه: ماشین‌ابزار ماشین‌ابزار نامی کلی است برای اشاره به یکی از رشته‌های فنی که در آن کار با دستگاه‌های ویژه صنعتی آموخته می‌شود. کارگاهها و آزمایشگاههای مربوط به ماشین‌ابزار کارگاه فلزکاری - کارگاه تراشکاری - کارگاه فرزکاری - کارگاه سنگ زنی - کارگاه قالبسازی - CNC و CAD/CAM کارگاه - آزمایشگاه اندازه گیری · کارگاه قالبسازی دستگاه تراش , صفحه تراش , فرز , اسپارک , پانتوگراف · ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی چکیده توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است . یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به ا فزایش سطح آگاهی جامعه گردیده است، سهولت در دسترسی افراد به حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد. با ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: پایان نامه اقتصاد

مقدمه بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر ...

تعداد صفحه: ۱۵۱ دسته بندی: پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات IT

چکیده: این پایان نامه شامل دو بخش می باشدبخش اول در مورد داده کاوی و تکنیکها و متدلوژی های ان و بخش دوم در مورد تجارت الکترونیک می باشد. بخش اول شامل مطالبی در مورد عناصر داده کاوی و سپس کاربردهای داده کاوی در موارد مختلف و تفاوت داده کاوی با پایگاه داده و متدلوژی ها و مراحل داده کاوی وهمچنین وظایف داده کاوی توضیحاتی داده شده است. بخش دوم در مورد تجارت الکترونیکی که در ان مقدمه ...

تعداد صفحه: ۲۷۶ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پروژ نهایی جهت اخذ کارشناسی رشته: مدیریت هتلداری چکیده در دنیای رقابتی امروز ، مشتریان در کانون اصلی توجه هتلها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی هتلها است . هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات بوده و متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: پایان نامه مهندسی صنایع

(پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت صنعتی) فصل اول : طرح تحقیق مقدمه تاریخچه اهداف مدل تعالی آشنایی با کلیات مدل مفاهیم بنیادین تعالی معیارهای مدل EFQM معیارهای مدل از دید امتیاز منطق امتیاز دهی RADAR روشهای خود ارزیابی قلمرو زمانی و مکانی فرضیه روش تحقیق محدودیت های تحقیق مفاهیم نوین مدیریتی ؛ آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM 1- مقدمه : بیش از یک دهه از اجرای رویکرد خصوصی سازی ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق -1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۱۶۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

فصل اول کلیات تحقیق 1-1- مقدمه مدیریت‌ ارتباط با مشتری معادل فارسی Customer Relatioship Management است. رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز مؤفقیت هر کسب وکار است. اصل و ریشه مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» این اصل قدیمی است که «همیشه حق با مشتری است». در چند سال اخیر، افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه در گیر شده اند و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری ...

تعداد صفحه: ۸۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پروژه فنی و مهندسی گروه صنایع -ERP 1 یک بسته نرم افزاری استاندارد مشتمل بر چندین ماژول مرتبط و یکپارچه است که کلیه فرآیندهای تجاری یک سازمان را اعم از تولید ، منابع انسانی ، مالی ، بازاریابی و فروش و ... پشتیبانی می نماید و منجر به به یکپارچگی وظایف در سازمان می شود. : ERP بر روی یک بانک اطلاعاتی مرتبط قرار می گیرد . : ERP در حالت صنعتی به مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط گفته می ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی شیمی

فصل اول : آشنایی با شرکت پتروشیمی فارابی تاریخچه هدف از ایجاد مجتمع پتروشیمی فارابی (پتروشیمی ایران _نیپون سابق) تولید دی اکتیل فتالات (DOP) و انیدرید فتالیک (PA)جهت رفع نیازهای صنایع پلاستیک و رنگ و رزین سازی است . توسعه سریع مصرف مواد پلاستیکی و رونق روز افزون صنعت رنگ سازی در ایران موجب شد تا در سال 1352 شرکت پتروشیمی ایران_نیپون با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با 50% ...

تعداد صفحه: ۱۰۷ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی عمران

کارشناسی رشته مدیریت صنعتی فصل اول : طرح تحقیق مقدمه تاریخچه اهداف مدل تعالی آشنایی با کلیات مدل مفاهیم بنیادین تعالی معیارهای مدل EFQM معیارهای مدل از دید امتیاز منطق امتیاز دهی RADAR روشهای خود ارزیابی قلمرو زمانی و مکانی فرضیه روش تحقیق محدودیت های تحقیق مفاهیم نوین مدیریتی ؛ آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM 1- مقدمه : بیش از یک دهه از اجرای رویکرد خصوصی سازی سازمانهای دولتی ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت