طرح کسب و کار بازاریابی درسطوح گسترده جهانی گروه مشاوران west pacific

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: word کد فایل: 400003687
سال: نامشخص مقطع: صنایع دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات
قیمت قدیم:۴,۸۰۰ تومان
قیمت: ۴,۶۰۰ تومان
دانلود فایل
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه طرح کسب و کار بازاریابی درسطوح گسترده جهانی گروه مشاوران west pacific

    خلاصه : مشاوران بازاریابی west pacific ، در نظر دارند که سرویس های بازاریابی برای محیط های تجاری تعیین شده اندونزی ،آسیا و ناحیه west pacific ارائه دهند. این طرح در جستجوی این است که رشد عمده ای در فروش و سود کمپانی ، از طریق مشاوره توزیع ( در سطح عمده فروشی ) ، مشاوره پروژه‌ای ، جستجو و تحقیق بازار و تجزیه تحلیل صنعتی ، امکان سنجی ، تجزیه و تحلیل استراتژیک و سرویس‌های گزارش دهی ، در مقایسه با سال گذشته ، ایجاد کند.

    ویژگی‌های برجسته این طرح هدف‌گیری‌های آن هستند که بر روی حاشیه سود ( خالص و ناخالص ) متمرکز شده اند. دستیابی به اهداف در زمینه افزایش سود و درآمد ، از طریق اتخاذ یک رویکرد فعال نسبت به مشتریان منتخب ، همکاری با عرضه‌کنندگان تکنولوژی و عرضه‌کنندگان خدمات مهندسی مشهور ممکن می‌شود ، زیرا این رویکردها به کاهش رقابت ، تثبیت قیمتها و کاهش ریسک ، کمک می‌کند.

    Business Plan مربوط به بازاریابی این گروه که در اینجا مطرح می‌شود، بر پایه تحقیقات بازاریابی 5 ساله شکل گرفته است که از مارس 1996 الی نوامبر 2000 ادامه داشته است.

    داده های بدست آمده در این پژوهش ، اندازه و رشد بازار و اجزاء اصلی تجاری در مناطق مختلف ، نیاز مشتریان ، گرایشهای مصرفی مشتریان و رفتار مصرف را ارزیابی کرده است و پیش‌بینی شده که این روندها در پنج سال آینده نیز به همین شکل ادامه پیدا کنند.

    گروه مشاوران west pacific معتقدند که می‌توانند شکافهای موجود در زمینه بازاریابی را بپوشانند و از اجزاء برنامه جدید خود ، سود حاصل کنند.

    اهداف :

    گروه مشاوران west pacific در نظر دارد که یک سود عادلانه در زمینه سرویس دهی در دو نوع زیر حاصل کند:

    ( BTOB ) ( Business to Business )‌ ( بین تامین کنندگان )

    ( BTOC ) ( Business to Customer ) ( بین تامین کنندگان و مشتری )

    در زمینه دستیابی به این هدف ، شرکت باید به ارقام زیر دست یابد:

    فروش 1/2 میلیون دلار در سال 2001

    5/2 میلیون دلار در سال 2002

    3 میلیون دلار در سال 2003

    6/3 میلیون دلار در سال 2004

    3/4 میلیون دلار در سال 2005

    حاشیه ناخالص متوسط 18/80%

    درآمد خالص از طریق فروش 1/44% در سال 2001

    04/45 %در سال 2002

    9/45 % در سال 2003

    69/46 % در سال 2004

    و حدود 50% در سال 2005

    ماموریت :

    گروه مشاوران بازاریابی west pacific ، به شرکت ها ،‌ نهادهای دولتی ، نهادهای غیردولتی و افراد حقیقی ، سرویس‌های مشاوره قابل اعتماد ، با کیفیت بالا و با قیمت مناسب ، برای برآورده‌سازی اهداف گوناگون ، عرضه می‌کند.

    سرویس‌های این گروه شامل :

    توسعه تجاری

    توسعه بازار

    هوش بازار ( تکنولوژی‌های هوشمند بازار )

    تجزیه و تحلیل بخش های صنعتی

    توسعه سیستم کانال‌ها در مقیاس جهانی

    همکاری در زمینه فروش محصولات شرکتهای بین‌المللی ، در بازارهای اندونزی

    در حال حاضر ، بازارهای اندونزی با مشکلاتی از قبیل کمبود انگیزه برای سرمایه‌گذاری مواجه‌اند. با آگاهی از دشواری‌‌ها ، گروه مشاوران west pacific ، بعد از پایان تحصیلات 5 ساله ، به این نتیجه رسیده است که مشتریان بالقوه ، انجام کارها به روشهای هوشمندتر و با پشتیبانی قوی و مؤثر نخبگان بازار ، علاق‌مند هستند.

    این مشاوران عقیده دارند که می‌توانند راه‌حل ها و ارزش آفرینی‌های مؤثری به این مشتریان ، ارائه دهند.

    مشاوران اجرائی عمده این شرکت ، بیش از 14 سال با برخی از کمپانی‌های مطرح بین‌المللی ( که اصلیت آنها آمریکایی است ) همکری کرده اند و لذا دانش وسیعی در زمینه محیط‌های تجاری آسیا ، اندونزی و اقیانوسیه ، دارا می‌باشند.

    عوامل موفقیت کلیدی (بحرانی) :

    گروه مشاورین west pacific ، بر دو عامل کلیدی برای موفقیت ، تمرکز کرده است :

    I ) عوامل داخلی

    II ) عوامل خارجی ( عوامل مرتبط به محیط تجاری )

    I ) بررسی عوامل داخلی :

    این شرکت احساس می‌کند که موفقیت خود را از طریق برخی عوامل داخلی کنترل می‌‌کند :

    1 ) قدرت فروش و بازاریابی :

    سرویس‌هایی که این شرکت ارائه می‌دهد ، بصورتی جذاب ارائه می‌شوند تا همواره یک درصد مشخص و بالایی از مشتریان در زمینه‌های BZB و BZC متقاضی این سرویس‌ها باشند.

    این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده سرویس های تجاری و ارائه دهنده سرویس های مشاوره ای ، در زمینه کسب شهرت به عنوان یک نام تجاری معتبر ، موفق بوده است و همواره به ارزش آفرینی برای مشتریان خود ، پرداخته است.

    2 ) متعهد در برآورده سازی تعهدات :

    مشتریان ، خریدار ویژگی نیستند بلکه خریدار سود می‌باشند. برای فهمیدن مفهوم "‌سود " ، نیاز به ارائه یک ادعا و اثبات آن می‌باشد. این کمپانی در ارائه ادعا و اثبات آن ، موفق بوده است.

    3 ) توسعه دید ( visibility )‌ برای ایجاد روشهای جدید تجاری :

    همکاری این شرکت در تعامل on-line با مهره های معروف تکنولوژی‌های تجاری الکترونیکی ، یک امر لازم است. دو نمونه از این مهره‌های اصلی ، palo AHO software و BZB to day می‌باشند.

    همچنین ، ایجاد همکاریهای استراتژیک با شرکتها ، نهادهای دولتی ، غیردولتی ، خصوصی ، منطقه‌ای ، ادارات دولتی و غیردولتی و افراد حقیقی نیز ، یک الزام می‌باشد.

    4 ) سرویس‌های با کیفیت بالا و مؤثر در ایجاد و خشنودی مشتری :

    هر آنچه که توسط این شرکت فروخته می‌شود ، گارانتی شده است. بنابراین سرویس‌های خدماتی شرکت ، دقیقا"‌ آنچه را که مشتری می‌خواهد و به نحو احسن ، انجام می‌دهند. خشنودی و رضایت طولانی مدت مشتری ، یک عامل کلیدی برای بقای شرکت تلقی می‌شود.

    5 ) ایجاد موقعیت های چندگانه با استفاده از تخصص گرایی :

    مشاوران west pacific ، قادر به ایجاد موقعیت‌های چندجانبه می‌باشند. از انواع این موقعیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    توسعه تجاری

    توسعه بازار

    سیستم هوشمند بازار " Market Mielligine "

    تجزیه و تحلیل بخشهای صنعت

    توسعه سیستم کانال‌ها در مقیاس جهانی

    همکاری در زمینه فروش برای کمپانی‌های بین‌المللی در بازارهای اندونزی

  • فهرست و منابع طرح کسب و کار بازاریابی درسطوح گسترده جهانی گروه مشاوران west pacific

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت