فهرست و منابع تحقیق مقاله نقش باورهای فراشناختی و کمال گرایی در پیش بینی اضطراب امتحان در دانشجویان
فهرست:
ندارد.
منبع:
- ابوالقاسمی، عباس و نریمانی، محمد. (1384).آزمونهای روانشناختی. اردبیل: انتشارات باغ رضوان.
- بیرامی، منصور؛ موحدی، یزدان و موحدی، معصومه. (1392). نقش هوش معنوی در پیش بینی استرس ادراک شده، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان. مجله دانشگاه علوم پزشکی بابل، دوره شانزدهم، شمارۀ 1، ص: 62-56.
- ابوالقاسمی،عباس.(1390). ارتباط کمال گرایی استرس و خودکارآمدی با رضایت از زندگی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین. مجله مطالعات روانشناختی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه الزهرا، دوره 7، شماره3، ص151-131.
- بشارت، محمد علی. (1383). بررسی رابطه کمال گرایی والدین واضطراب امتحان دانشجویان. مجله روان شناختی، دوره دوم، شماره8، ص: 346- 359.
- سادوک، بنجامین و سادوک، ویرجینیا. (2000). خلاصه روانپزشکی. ترجمه: رفیعی، حسین و رضایی، فرزین. (1382). تبریز: انتشارات ارجمند.
- سام خانیانی، نوش زاد؛ یزدان دوست، رخساره و اصغر نژاد، علی اصغر. (1381). بررسی الگوهای ذهنی طرحواره ای کمال گرایی و تایید خواهدی در افسردگی. فصلنامه اندیشه و رفتار، سال هشتم، شماره 3، ص: 74-65.
- رکابدار و سلیمانی. (1387). مقایسه اضطراب ریاضی گونه های مختلف کمال گرایی دانشجویان مقطع راهنمایی شهرستان خرمشهر. فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان)، شماره 36، ص: 52-32.
- رجب پور، سمیه. (1381). در بررسی ویژگی های شخصیتی با اضطراب امتحان و سلامت روان در دانشجویان دختر دبیرستان. پایان- نامه کارشناسی ارشد. تهران، دانشگاه تربیت معلم، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
- وزیری، شهرام و موسوی نیک، مریم. (1387). رابطه بین باورهای منفی فراشناختی و فرانگرانی بافوبی. فصلنامه اندیشه و رفتار، دوره سوم، شماره ی 10. ص:59-70.
- خدایاری فرد، محمد. (1388). رابطه بین سبک اسنادی، اضطراب وپیشرفت تحصیلی کودکان به عنوان تابعی از سبک اسنادی، اضطراب، تحصیلات وحرفه والدین. مجله روان شناسی و علوم تربیتی، دوره: ۴، شماره: 1: ص 45 – 53.
- لشکری پور، کبری؛ بخشایش، محمد و سلیمانی، محمدجواد. (1384). بررسی ارتباط اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی در دانشجویان راهنمایی شهر زاهدان. مجله طبیب شرق، سال هشتم، شماره4، ص: 258-252.
- عراقی، یحیی؛ اصل فتاحی، بهرام و غلامی، فرزانه. (1390). اثر بخشی مشاوره گروهی به شیوه شناختی- رفتاری بر کاهش علایم اضطراب دانشجویان دختر دوره پیش دانشگاهی شهرستان شبستر. فصلنامه علوم تربیتی، سال چهارم، شماره 15، ص:24-13.
- عاشوری، احمد؛ وکیلی، یعقوب؛ بن سعید، سارا و نوعی، زهرا. (1388). باورهای فراشناختی و سلامت عمومی در دانشجویان . مجله ی علمی پژوهشی اصول بهداشت روانی ، سال یازدهم، صفحه 20-15.
- مشهدی پور، مریم .(1392). مقایسه اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی و درمان شناختی بر کاهش اختلالات اضطرابی دانشجویان دختر. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی بالینی، دانشگاه محقق اردبیلی.
- محمدخانی، پورمند وحسن آبادی. (1392). بررسی آزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری وافسردگی در جمعیت غیر بالینی دانشجویی . فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی، دوره چهارم، شماره 2، ص:184-163.
-Schwarz, N and Clare, G. L. (1983). admisattribution and judgments of well- being. Informative and directive function of affective states. Journal of Personality and Social Psychology, 45: 513-523.
-Skitka, L. J. (2002). Do the means justify the ends, or do the ends justify the means? Value protection model of justice. Reasoning. Journal of Personality and Social Psychology Bulletin, 28, 452-461.
-Spada, M.M., Georgiou, G.A., and Wells, A. (2010). The relationship among metacognitions, attentional control, and state anxiety. Journal of Cognitive and behavior Therapy, 39(1), 64-71.
- Hedl, J.J. (2008). Test anxiety and causal attributions: Some evidence toward replication. Journal of Anxiety Research, 3(1), 73-84.
-Cai, J. (1992). A Protocol analaytic of metacognation in mathematical problem solving. Paper presented at the 1992 annul meeting of the American Educational Research Association
-Tzuriel, D ; Kanner,E ; Kaniel, S and Haywood, C. (1999). Effects of the "Bright Start" program in kindergarten on transfer and academic achievement. Journal of Early Childhood Research Quarterly, 14(1), 111-141.
- Markus, Z., Michael, H., & Andreas, H. (2010). Pessimism Predicts Anxiety, Depression and Quality of Life in Female Students. Journal of Personality Assessment;41(1), 87–94.
- Mark, H., & Thomas, M. (2006). Relationships Between Attributional Style and Test Anxiety for Preadolescent Australian Boys and Girls. Journal of Learning didabilities research & practice, 20 (3), 172-145.
-Matthews, G; Hillyard, E.J and Campell , S.E. (1999). Meta-cognition and maladaptive coping as components of test anxiety. Journal of Clinical Psychology and Psychotherapy, 6, 111-126.
-Montague , M. (1996). Assessing mathematical problem solving. Journal of Learning Disabilities : Research and Practice , 11, 238- 248.
-Wells A, and Mathews G.(1994) Attention and emotion: a clinical perspective. Hove, UK, Erlbaum, PP 145-6.
-Wells, A. (2000). Emotional disorders and metacognition: Innovative cognitive therapy. Chichester, UK: Willey press.
-Williams, W.M.; Blythe, T; White, N; Gandner, H and Sternberg, R.J. (2002). Practical intelligence for school: Developing meta-cognitive sources of achievement in adolescence. Journal of Developmental Review, 22(2), 162-210.
.