فهرست و منابع تحقیق مقاله مقایسه افسردگی و استرس ادراک شده در کودکان بی سرپرست با کودکان عادی
فهرست:
ندارد.
منبع:
- امینی، بهمن؛ تیموری، زهره؛ ابوالقاسمی، شهنام؛ خورشیدیان، حمیدرضا. (1392). بررسی اثربخشی روش مقابله با استرس در دانشآموزان کمشنوا. شنوایی شناسی، دوره 22، شماره 1، ص 49-41.
- پناهی، عزیزه و همکاران. (1390).بررسی ارتباط خشم، استرس، خستگی و افسردگی با کارکردهای خانوادگی و شغلی در زنان مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه آزاد واحد اسلامی اردبیل.
- جعفرزاده داشبلاغ، حسن. (1391). بررسی تأثیر درمان فراشناختی به کاهش افسردگی و اضطراب بیماران دیابتی. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل.
- دادستان، پریرخ. (1382). روان شناسی مرضی تحولی از کودکی تا بزرگسالی (جلد اول)، تهران، انتشارات سمت، ص 271 .
- دلاور، علی. (1385). روش تحقیق در علوم تربیتی و روانشناسی. انتشارات رشد، تهران، ص 126-126.
- دیویسون، ج؛ نیل، ام؛ کرنیک، ام. (2002). آسیب شناسی روانی بر اساس 4- DSM. ترجمه مهدی دهستانی (1385). چاپ چهارم، تهران: انتشارات نشر ویرایش. ص 49- 60.
- رضوی، اعظم. (1391). بررسی میزان استرس و راهبردهای مقابله ای کودکان بی سرپرست در شهر کرمان. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده پرستاری و مامایی رازی کرمان.
- شهسواری، سهیلا. (1389). بررسی مقایسه ای ابعاد متفاوت خود ادراکی کودکان بی سرپرست و عادی در مقطع راهنمایی شهر اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
- کاپلان، هاوارد و سادوک، بنیامین و سادوک، ویرجینیا. (2010). خلاصه روانپزشکی بالینی. ترجمه محسن ارجمند و فرزین رضاعی و نادیا فغانیجدیدی. (1390). تهران، انتشارات ارجمند، ص 474-406.
- گلدر، مایکل گراهام؛ مه یو، ریچارد؛ کاوئن، فیلیپ. (1382). درسنامه مختصر روان پزشکی اکسفورد. ترجمه نصرت الله پورافکاری. تهران: شهر آب آینده سازان (تاریخ انتشار به زبان اصلی، 2001).
- نجاریان، بهمن. (1373). ساخت و اعتبار فرم کوتاه مقیاس افسردگی کودکان. پژوهش های روان شناختی، دوره 2، شماره 3و 4،ص44-24 .
- Aram, D., Most, T., and Mayafit, H. (2006).Contributions of mother-child storybook telling and joint writing ti literacy development in kindergartners with hearing loss. Journal of Language & Speech &Hearing Service of School. 37(3): 209-23.
- Eide, A. H., & Roysamb, E. (2009). The relationship between level of disability, psychology problems, social activity, and social networks. Rehabilitation psychology. 47, 165-183.Functioning: A longitudinal study. Child development, 66, 1360-1384.
- Gorman, Jc. (2001). Emotional disorders & learning disability in the elementary classroom. California Journal of Deaf Studies & Deaf Education, 2, 59-66.
- Margaret W, Richard C, Tompkins j. (2011). Fundamentals of special education: what very Teacher needs to know? 3rd ed. Boston: Houghton.
- Nonuk, N., Erdogan, A., Atik, L., Uguar, M. B. and simesekyilmaz, o. (2012). Evaluation of Behavioraland Emotional the child Behavior Checklist. Neurology Psychiatry and Brain Research, 2, 59-64.
- Roes, J., Grugge, J., Anderson, D. & Hind, J.E. (1999). Phase-locked response to lower frequency tones in single auditory nerve fibers of the squirrel monkey. Iou Lnal of neurophysiology. 390, 169-193.
- Turnball, K., Jackson, L. (2004). How a deaf child affects family life available at: www.hand and yoice.
.