فهرست و منابع پایان نامه بررسی روش های آموزشی ناشنوایان و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی
فهرست:
پیشگفتار ..........................................................................................................................................................................................
خلاصه تحقیق ............................................................................................................................................................................
فصل اول : طرح تحقیق ...............................................................................................................................................
مقدمه ....................................................................................................................................................................................
بیان مسئله .....................................................................................................................................................................................
اهمیت مسئله ............................................................................................................................................................................
اهداف تحقیق ........................................................................................................................................................................
فرضیه ..................................................................................................................................................................................................
محدودیتها ......................................................................................................................................................................................
تعریف اصطلاحات و مفاهیم خاص ............................................................................................................
فصل دوم : بررسی ادبیات تحقیق ............................................................................................................
تاریخچه ..............................................................................................................................................................................................
سابقه تعلیم و تربیت ناشنوایان در ایران .................................................................
سابقه تاریخی تعلیم و تربیت ناشنوایان ..............................................................................
تعریفی بر ناشنوایی ..........................................................................................................................................................
علل ناشنوایی .............................................................................................................................................................................
طرق های سنجش شنوایی .........................................................................................................................................
انواع ناشنوایی ..........................................................................................................................................................................
روش های آموزش زبان به ناشنوایان ......................................................................................................
چند نکته در مورد لب خوانی ...................................................................................................................................
شیوع ناشنوایی ........................................................................................................................................................................
مشاوره با والدین کودکان ناشنوا ....................................................................................................................
فصل سوم : روش پژوهش .....................................................................................................................................
جامعه و نمونه آماری .......................................................................................................................................
روش نمونه گیری ...................................................................................................................................................
ابزار اندازه گیری روش گردآوری داده ها ..............................................................................................
فصل چهارم : یافته های پژوهش ..............................................................................................................
فصل پنجم : بحث و تفسیر ...................................................................................................................................
بحث و نتیجه گیری ...............................................................................................................................................................
پیشنهادها .....................................................................................................................................................................................
پرسشنامه .......................................................................................................................................................................................
فهرست منابع ..........................................................................................................................................................................
ضمائم ...............................................................................................................................................................................................
منبع:
آر.دی ساویج –ال . ایوانز- جی اف – ساویج . روانشناس ارتباط با کودکان ناشنوا . مترجم شرمین خزائلی . انتشارات آستان قدس رضوی . معاونت فرهنگی 1371
- دانیل پی هالاهان . جیمز ام . کافمن – کودکان استثنایی (مقدمه ای بر آموزشهای ویژه . مترجم مجتبی جوادیان . انتشارات آستان قدس رضوی – تاریخ انتشار . چاپ اول 1371
- کودکان استثنایی – تالیف محمود پاکزاد . تهران وزارت فرهنگ وارشاداسلامی – سازمان چاپ وانتشارات 1376
- کودکان استثنایی . مشاوره خانواده . مترجم نرگس ادیب سرشکی
- مجله تعلیم وتربیت استثنایی اسفند 74 – شماره 6 احمد امیدوار
- روزنامه همشهری – سال هفتم – 24 اسفند 75
- آشنایی با ویژگیها ومسائل کودکان استثنایی دوره کاردانی کد 9001 سازمان چاپ ونشر کتاب های درسی . حاج بابایی . مرتضی دهقانی . هشتمین . یاور 1372
- مؤلف . دکتر پرویز شریفی درآمدی – روانشناسی کودکان استثنایی
- ترجمه تالیف از کینیک جان ترسی
- دکتر غلامعلی افروز – مقدمه ای بر روانشناسی کودکان استثنایی
- دکتر بهروز میلانی فر – روانشناس کودکان ونوجوانان
- فری اس تیدول . ترجمه حمیده طباطبایی راهنمایی آموزش زبان به ناشنوایان