فهرست و منابع پایان نامه میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی در فرآیند یادگیری
فهرست:
فصل اول کلیات.. 1
1-1 مقدمه. 2
1-2 بیان مساله. 3
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5
1-4 اهداف پژوهش... 6
1-5 فرضیه های پژوهش... 7
1-6 سوالات تحقیق :. 7
1-7 مفاهیم نظری.. 7
فصل دوم ادبیات تحقیق.. 10
2-1 مقدمه. 11
2-2 تولد شبکه های اجتماعی.. 11
2-2-1– تعریف شبکه های اجتماعی.. 13
2-2-2 تاریخچه مختصراز شبکه های اجتماعی.. 13
2-2-3 انواع شبکه های اجتماعی.. 14
2-2-4 قابلیت ها وکارکردهای شبکه های اجتماعی.. 14
2-3 شبکه های عمومی و تخصصی.. 15
2-4 شبکههای اجتماعی مجازی.. 16
2-5 شبکه های اجتماعی در ایران.. 18
2-6 ویژگیهای شبکههای اجتماعی.. 19
2-7 کار کردهای شبکه مجازی.. 21
2-8 کارکرد شبکههای اجتماعی در عصر جهانی شدن.. 23
2-8-1 حوزه اقتصاد. 24
2-8-1-1 تبلیغات هدفمند اقتصادی.. 24
2-8-1-2 ارتباط مستقیم با مشتری.. 25
2-8-1-3 رفع محدودیتهای تجاری.. 25
2-8-2 حوزه فرهنگ... 25
2-8-2-1 امکان برقراری ارتباطات مجازی مستمردر مقابل ارتباطات حقیقی.. 25
2-8-2-2 گسترش ارزشهای انسانی و اخلاقی در گستره جهانی.. 26
2-8-2-3 ایجاد محتوا و پیام توسط اعضا. 26
2-8-2-4 حذف مرزهای جغرافیایی و تبادلات گسترده فرهنگی.. 26
2-8-3 حوزه سیاست.. 27
2-8-3-1 انتشار آزاد و سریع اخبار و اطلاعات وافزایش قدرت تحلیل کاربران.. 27
2-8-3-2 شکلگیری خرد جمعی در انبوه اطلاعات.. 27
2-8-3-3 امکان بیان آزادانه آرا و آشنایی با افکار دیگران.. 28
2-8-3-4 سازماندهی آزادانه گروههای سیاسی واجتماعی.. 28
2-8-3-5 توسعه سطح مشارکتهای اجتماعی در جامعه. 28
2-9 شبکه های اجتماعی و سواد رسانه ای.. 29
2-10 آمارهایی دربارهی شبکه های اجتماعی.. 31
2-11 قابلیتهای شبکه های اجتماعی.. 32
2-12 شبکه های اجتماعی فراتر از ابزارهای تکنولوژیکی.. 33
2-13 مقایسه کاربران چهارشبکه اجتماعی توییتر، فیسبوک، لینکدین و مای اسپیس... 34
2-13-1 فیس بوک... 34
2-13-2 مای اسپیس... 34
2-13-3توییتر. 35
2-13-4لینکدین.. 35
2-14 اشتراکها و تفاوتها. 36
2-15 استفاده از شبکههای اجتماعی در کتابخانههای دانشگاهی: فرصتها و چالشها. 37
2-15-1 استفاده کتابخانه ها ازوب ۲. 39
2-15-2 مفهوم کتابخانه. 40
2-16 مزایای استفاده ازوب ۲ درکتابخانه ها. 41
2-17 استفاده کتابخانه ها از شبکه های اجتماعی.. 42
2-18 کاربردهای شبکه های اجتماعی درکتابخانه ها. 43
2-19 اینترنت :. 44
2-20 اینترنت در برابر وب.. 46
2-21 پیدایش اینترنت و تاریخچه آن.. 46
2-22 اینترنت و وب.. 48
2-23 یادگیری.. 48
2-23-1 پویایی یادگیری مجازی و ویژگی های آن.. 48
2-23-2 مزایای آموزش از راه دور. 49
فصل سوم روش تحقیق.. 52
3-1 روش پژوهش :. 53
3-2 جامعه آماری :. 53
3-3 ابزار پژوهش : 53
3-5 روش های تجزیه وتحلیل اطلاعات :. 53
منابع.. 54
.
منبع:
افراسیابی ،محمد صادق(۱۳۹۲).نگاهی به نقش فیس بوک در کتاب مطالعه شبکه های اجتماعی وسبک زندگی جوانان .به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا).
اسکندری پور،ابراهیم.شبکه های اجتماعی اینترنتی کتاب محور.فصلنامه کتاب مهر،شماره ۱٫
بشیر ،حسن(۱۳۹۲).د یباچه کتاب شبکه های اجتماعی وسبک زندگی جوانان.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا).
پاتریشیا، ولیس (1382)، روانشناسی اینترنت، ترجمه فضل الله قنادی، تهران: انتشارات دانشگاه کمبریج، مؤسسه انتشاراتی ایران نو.
پاستر، مارک (1377)، عصر دوم رسانهها، ترجمه غلامحسین صالحیار، تهران: انتشارات مؤسسه ایران.
جعفری، یوسف (1389)، شبکههای اجتماعی، وبلاگ رسانه و ارتباطات.
چن واویانگ(۱۳۹۲).کتابخانه های دانشگاهی با وب ۲ مواجهه اند:کاربردها ومفاهیم.ترجمه صدیقه جعفرزاده.
رضوی ،سید عباس(۱۳۹۰).کاربرد رسانه های اجتماعی در آموزش .مجله رشد.دوره بیست وهفتم .شماره ۳
دوران، بهزاد (1381)، تأثیر فضای سیبرنتیک بر هویت اجتماعی، پایاننامه دکتری، تهران: دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی.
دین پرست،منوچهر(۱۳۹۱).اخلاق شبکه های اجتماعی .سایت همشهری .
دهخدا، علی اکبر (1381)، لغتنامه، جلد 14، دوره جدید، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
شرفی، محمدرضا. (1374)، جوان و بحران هویت. تهران: انتشارات سروش، چاپ سوم.
شکرخواه، یونس (1382)، ریشههای انقلاب جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، از پایگاه اینترنتی: www.bashgah.net
فرهنگی، علیاکبر (1380)، ارتباطات انسانی، جلد اوّل، چاپ پنجم، تهران: دفتر خدمات فرهنگی رسا.
همو (1374)، رسانههای جمعی و نقش آنها در ساختار اجتماعی واقعیت. فصلنامه پژوهش و سنجش: شماره 5.
قوانلو قاجار،مصطفی(۱۳۹۱).کارکردهای شبکه های اجتماعی برای دانشجویان؛مطالعه موردی فیس بوک.پژوهش ارائه شده در همایش شبکه های اجتماعی مجازی وزندگی روزمره.
کاستلز مانوئل (1380)، اقتصاد، جامعه و فرهنگ، ترجمه احد علیقلیان و افشین خاکباز، چاپ دوم، تهران: نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
کتابی، محمود، محمد گنجی، یعقوب احمدی و رضا معصومی (1383)، دین، سرمایه اجتماعی و توسعه اجتماعی فرهنگی، مجله ی پژوهشی دانشگاه اصفهان، جلد هفدهم، شماره دوم.
گیدنز، آنتونی (1378)، تجدد و تشخص، ترجمه ناصر موفقیان، تهران: نشر نی.
معین، محمد (1371)، فرهنگ فارسی، جلد 4، چاپ هشتم، تهران: انتشارات امیر کبیر.
نش، کیت (1382)، جامعهشناسی سیاسی معاصر، مترجم: محمدتقی دلفروز، تهران: انتشارات کویر.
لی کینگ،د یوید(۱۳۹۰).بهره برداری از شبکه اجتماعی فیس بوک در کتابخانه ها .ترجمه فهیمه باقرنژاد جاوید.
بوزارث(۲۰۱۰).نقل در رضوی (۱۳۹۰).
ویکی پدیا (۲۰۰۸). کتابخانه ۲ چیست؟.ترجمه فاطمه زارع زاده(۱۳۸۷).
مولایی ،محمد مهدی(۱۳۹۰).اعتماد ،مشارکت واستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی.ماهنامه دنیای کامپیوتر وارتباطات.شماره ۱۰۴
حسن بشیر ( ۱۳۹۲) ،دیباچه کتاب ” مطالعه شبکه های اجتماعی وسبک زندگی جوانان”.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)
روح، محمود (1378)، در جستجوی هویت تازه، چاپ اوّل، تهران: انتشارات چاپخش.
17. Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2007)Social Networks Sites: Definition, History, and Scholarship. Journal of Computer – Mediated Communication,, 13(1), Article 11.
18. Filix m., Jesus C, Luis G. (2005) ''Anonymity Effects in Computer-Mediated Communication in the Case of Minority Lnfluence''. Computers in Human Behavior. 23, 1660-1674.
19. Hogg M. A., Vaughan, G. M. (2002), social Psychology (3rd Ed), London Prentice Hall.
20. Kaplan, A., Vaughan, G. M. (2010) ''Users of the World, Unitel The Challenges and Opportunities of Social Media,,. Business Horizons. 53, 59-68.
21. Kimberky M. C. (2006) ''The Positive and Negative Implications of Anonymity in Lnternet Social Lnteractions''. Computers in Human Behacior. 3038-3065.
22. Tajfel, h. and Wilkes, A. L. (1963), Classifieation and quantitative Judgment, British Journal of Psychology, 54, 101-114