فهرست و منابع پایان نامه تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال
فهرست:
فصل اول: مقدمه و بیان مسأله.................
مقدمه.......................................
بیان مسأله..................................
ضرورت و اهمیت تحقیق.........................
اهداف تحقیق.................................
فرضیههای تحقیق..............................
پیش فرضهای تحقیق............................
محدودیتهای تحقیق............................
تعریف عملیاتی متغیرها.......................
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق..............
مقدمه.......................................
زمینه نظری موضوع تحقیق......................
اثر بخشی یادگیری مشاهدهای از دیدگاه دو نظریه یادگیری حرکتی
تبیینهای اولیه اولیه از یادگیری مشاهدهای....
تبیین میلر و دلار............................
توجیه بندورا از یادگیری مشاهدهای............
تحلیل اسکینر از یادگیری مشاهدهای............
مشاهده نمایش چگونه بر یادگیری اثر میگذارد؟..
عوامل مؤثر بر یادگیری مشاهدهای..............
ویژگیهای الگو...............................
ویژگیهای نمایش..............................
ویژگیهای مشاهدهگر
توجیهات رشدی در الگودهی
پیشینه تحقیق................................
نتیجهگیری...................................
فصل سوم: روش تحقیق..........................
روش تحقیق...................................
جامعه تحقیق و آزمودنیها.....................
متغیرهای تحقیق..............................
ابزار اندازهگیری............................
روش جمعآوری اطلاعات..........................
نحوه اجرای آزمون ...........................
مراحل آزمون.................................
روشهای آماری................................
فصل چهارم: یافتههای تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
تجزیه و تحلیل توصیفی یافتهها................
تجزیه و تحلیل استنباطی یافتهها..............
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری...................
خلاصه تحقیق..................................
بحث و تفسیر یافتهها ........................
پیشنهادهای پژوهشی...........................
فهرست منابع.................................
.
منبع:
منابع فارسی
اشمیت، ریچارد، ای.، (1376). یادگیری حرکتی و اجرا از اصول تا تمرین. ترجمه مهدی نمازی زاده و سید محمد کاظم واعظ موسوی، انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
مگیل، ریچارد، ای.، (1380). یادگیری حرکتی مفاهیم و کاربردها. ترجمه محمد کاظم واعظ موسوی و معصومه شجاعی، انتشارات حنانه.
هرگنهان، بی. آر. اُلسون، میتو. اچ.، (1376). مقدمهای بر نظریههای یادگیری. ترجمه علی اکبر سیف، انتشارات نشر دوران.
منابع لاتین
Adams, Deborah, (2001). The relative effectiveness of three instructional strategies on the learning of an overarm for force. Journal of physical educator, 58(2), p: 67-78.
Barbara, j., Pollock and Lee, T. D., (1992). Effects of model’s skill level on observational motor learning. Journal of Research Quartely for Exercise and Sport, 63(1), p:25-29.
Bjornstal, Weiss, (1992). Modeling effects on from kinematics, performance and cognitive recognition of a sport skill: an integrated perspective. Journal of Research Quartertly for exercise and sport, 63(1): 67-75.
Blandin, Y., Lhuisset, L. and Proteau, L., (1999). Cognitive proccess underlying observational Learning of motor skills. The Quarterly Journal of Experimental Psychology, 52A(4), 957-979.
Blandin, Y. and Proteau, L., (2000). On the cognitive basis of observational learning: Development of mechanisms for the detection and correction of errors. Journal of Quarterly Experimental Psychology, 53A, 846-867.
Deakin and Adams, (2000). The role of Schedualing in Learning through observation. Journal of motor Behaviour, 32(3), p:268.
Herbert, E. P and Landin, D., (1992). Effects of a learning model and augmented feedback on tennis skill acquisition. Journal of Research Quarterly for Exercise and Sport, 65(3), p: 250-257.
Lirgg and Feltz, (1991). Teacher Vs. peer model revisited: Effects of motor performance and self-efficacy. Journal of Research Quarterly for Exercise and Sport, 62(2): 217-224.
Magil, Richard, A., (2004). Motor Learning, Concept and application.
McCullagh and Little, (1990). Demonstrations and knowledge of result in motor skill acquisition. Journal of Perceptual and Motor skill, 71 (3 pt 1), p: 735-742.
McCullagh, P., (2000). Modeling and motor skill acquistion. California State University, Harward, USA.
Motor skill acquistion (2004).
Pollock, B. J. and Lee, T. D., (1992). Effect of model’s skill level on observational motor learning. Journal of Research Quarterly for Exercise and Sport, 63(1), p: 25-29.
Scatt and Mark, (2000). Learning from demonstraton: The role of visual search during observational learning from video and point-light models. Journal of Sports Science, 20(3), p:253.
Shea, Wright, Wulf and Whitacre, (2000). Physical and observational practice afford unique learning opportunities. Journal of Motor Behaviour, 32(1), p:27-37.
Singer, R. N., (2002). Handbook on research of sport psychology.
Weiss, McCullagh, Smith and Berlant, (1998). Observational learning and the fearfull child: Influence of peer models on swimming skill performance and psychological response. Journal of Research Quarterly for Exercise and Sport, 69 (4), p: 380.
Zetou, Tzetzis, Vernadakis and kioumourtzoglou, (2002). Modeling in learning two volleyball skills. Journal of Perceptual and Motor Skill, 94, p:1131-1192.
.